Caterina Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu Cześć, Jestem zielona jesli chodzi o sprzęt do nagłośnienia, do mieszkania. Proszę o pomoc w wyborze zestawu stereo. Moje potrzeby poczuć głębię muzyki, czysty odbiór, czyste basy. Muzyka techno, ale tez poważna, elektroniczna. Nie mam pojecia o danych technicznych - jak to sie przeklada na odbior muzyki, wiec jesli to mozliwe gotowe zestawy ,glosniki + amplituner. Cena do 4/5 tysiecy. Tak wiem niewiele. ale tyle mogę. Nie mam pojęcia nawet, które firmy w tych warunkach cenowych mogą sie w miarę sprawdzić. Jak bede miala do wyboru 3 czy 4 zestawy to wtedy przetestuje. Myslalam o tym: Zestaw stereo CAMBRIDGE AUDIO AXR80 + Kolumny głośnikowe TAGA HARMONY TAV-607F Zestaw stereo Yamaha R-N600A Czarny, Indiana Line Tesi 561 A Samsung ?? ??? Ktoś chętny podpowiedzieć? Odpisz, cytując
mar77a Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu 5 minut temu, Caterina napisał: Hej, proponuję w tym budżecie sprzęt używany (profesjonalne stereo to sprzęt na wieeele lat więc zakup używanego to zazwyczaj niewielkie ryzyko). Da ci to znacznie lepszą jakość muzyki i o wiele większy wybór w zakładanym budżecie. Odpisz, cytując
rajdek Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu 20 minut temu, Caterina napisał: Muzyka techno https://www.morele.net/glosniki-komputerowe-edifier-r2850db-9390081 Odpisz, cytując