Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Dzień dobry, mam pytanie do szanownego grona czy ktoś spotkał się już z takim problemem i być może znalazł na nie rozwiązanie. Mianowicie jak wiadomo od początku października tego roku spotify wprowadziło w Polsce możliwość słuchania muzyki w jakości bezstratnej.  Mam w domu trzy zestawy muzyczne Denon i Marantz , które bez problemu przyjęły ustawienia i przełączyły się na odtwarzanie muzyki bezstratnej ze spotify, natomiast amplituner Onkyo TX RZ840 nie che przyjąć takich ustawień. Po otwarciu aplikacji nie da się zaznaczyć jakości bezstratnej , można  jedynie zaznaczyć odtwarzanie w jakości niskiej normalnej wysokiej i bardzo wysokiej a jakość bezstratna jest  w aplikacji pokazana lecz nie da się jej zaznaczyć i widnieje napis iz amplituner nie obsługuje takiej jakości dźwięku. pomino, iz ma wszystkie do tego kodeki. nie pomaga również wgranie najnowszego oprogramowania. Przy okazji proby ustawienia odtwarzania w jakości bezstratnej na tym onkyo zauważyłem jeszcze jeden problem, iz jaka bym nie zaznaczył jakości odtwarzania ze spotify to i tak amplituner nie przyjmuje tych ustawień i odtwarza w jakości drugiej od dolu czyli normalnej. udało mi się porozmawiac z panem z salonu audio który mial w sklepie amplituner Onkyo trochę inny lecz zbliżony model i po sprawdzeniu w sklepie wystąpił taki sam problem. Niestety w Polsce nikt nie wspiera Onkyo nie ma serwisu doradczego i nie ma gdzie zasięgnąć informacji.  A firmy które reklamują się iz serwisują Onkyo de facto zajmują się tylko naprawa. Pozdrawiam i proszę o wsparcie.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...