dartoant Napisano Niedziela o 18:12 Napisano Niedziela o 18:12 Dzień dobry, mam pytanie do szanownego grona czy ktoś spotkał się już z takim problemem i być może znalazł na nie rozwiązanie. Mianowicie jak wiadomo od początku października tego roku spotify wprowadziło w Polsce możliwość słuchania muzyki w jakości bezstratnej. Mam w domu trzy zestawy muzyczne Denon i Marantz , które bez problemu przyjęły ustawienia i przełączyły się na odtwarzanie muzyki bezstratnej ze spotify, natomiast amplituner Onkyo TX RZ840 nie che przyjąć takich ustawień. Po otwarciu aplikacji nie da się zaznaczyć jakości bezstratnej , można jedynie zaznaczyć odtwarzanie w jakości niskiej normalnej wysokiej i bardzo wysokiej a jakość bezstratna jest w aplikacji pokazana lecz nie da się jej zaznaczyć i widnieje napis iz amplituner nie obsługuje takiej jakości dźwięku. pomino, iz ma wszystkie do tego kodeki. nie pomaga również wgranie najnowszego oprogramowania. Przy okazji proby ustawienia odtwarzania w jakości bezstratnej na tym onkyo zauważyłem jeszcze jeden problem, iz jaka bym nie zaznaczył jakości odtwarzania ze spotify to i tak amplituner nie przyjmuje tych ustawień i odtwarza w jakości drugiej od dolu czyli normalnej. udało mi się porozmawiac z panem z salonu audio który mial w sklepie amplituner Onkyo trochę inny lecz zbliżony model i po sprawdzeniu w sklepie wystąpił taki sam problem. Niestety w Polsce nikt nie wspiera Onkyo nie ma serwisu doradczego i nie ma gdzie zasięgnąć informacji. A firmy które reklamują się iz serwisują Onkyo de facto zajmują się tylko naprawa. Pozdrawiam i proszę o wsparcie. Odpisz, cytując
michaudio Napisano 22 godziny temu Napisano 22 godziny temu Wygląda na to, że to kwestia oprogramowania (firmware) amplitunera. Bez aktualizacji ze strony producenta nie zadziała. A jeśli model nie jest już wspierany aktualizacjami, to nie da z tym nic zrobić. Odpisz, cytując
SimonS Napisano 12 godzin temu Napisano 12 godzin temu Według mnie, wygląda na to, że Onkyo jako jeden z nielicznych poznał się na tym szwindlu. Odpisz, cytując
Mprezi Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu Czy wiim ultra obsługuje bezstratny Spotify? Odpisz, cytując
michaudio Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu Wiim Ultra obsługuje, Znajomy ma niższy starszy model Pro Plus, jemu też hula bezstratne Spoti. Generalnie Wiim ma chyba najlepsze wsparcie oprogramowania produktów na rynku. Wprowadza zmiany w sofcie proponowane przez użytkowników. Nie olewa swoich klientów, przestając wspierać starsze modele, i wymuszać w ten sposób zakup nowszych. Odpisz, cytując
Mprezi Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu Czy Wiim ultra obsługuje bezstratną jakość Spotify mając Spotify connect? Odpisz, cytując
michaudio Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Tak, odtwarza bezstratnie przez Spotify Connect. Ma też Tidala Connect i inne. Ma też równolegle swoją własną bardzo funkcjonalną aplikację z między innymi dziecięciopunktowym cyfrowym korektorem. I rozbudowanym sterowaniem wejściami, wyjściami. Ma pilota na Wifi, który może sterować głośnością wyjść audio, przełączać gotowe lub własne nastawy korekcji, itp, itd. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.