Piotr Kopeć Napisano 3 listopada Napisano 3 listopada Witam, Właśnie nabyłem swój od dawna wypatrzony i oczekiwany Onkyo ns- 6170. Oczywiście z drugiej ręki ale w świetnym stanie. Przed zakupem sprawdzony u dotychczasowego właściciela na dobrym sprzęcie grał świetnie ze spotify. Po przyniesieniu do domu podłączony po kablu do neta spotify z telefonu podłączył sie do streamera i świetnie wszystko było odtwarzane. Ale Onkyo Controller nie wykrywał mi urządzania żebym mógł zainstalować też Tidala. nie widział go w sieci. Więc reset do fabrycznych i od tego momentu ani Spotify ani controller ani Tidal. Onkyo nie łączy się z siecią ani na kablu ani na Wi - Fi. Odnajduje je ale po wpisaniu hasła momentalnie wyskakuje brak połącznia. zadzwoniłem do obecnego dystrybutora i jego serwisu ale oni tylko obsługują nowy sprzęt na gwarancji ,który sami sprzedali a takie zabytki z przed pięciu lat już ich nie interesują - co za chamówa. Nie wiem czy to wina sprzętu czy mojego ustawienia Internetu. Inny prostszy i tańszy streamer śmiga od początku bez problemu ;(. Czy może sprzętu. Kablówkę mam od lokalnego dystrybutora i dotychczas z niczym nie było problemu. Na kompie mam prawie 800 mega przesyłu. Ktoś może wie co może być przyczyną ? Może zna serwisy w Warszawie i okolicy które zajmują się takimi "zabytkami" Onkyo ? Z góry dziękuje za każdą poradę lub kontakt. Dotychczas byłem zadowolony z tej marki. Gdybym wiedział, że teraz dystrybutorem jest ktoś kto ma w dupie nieco starszy sprzęt tej firmy zapewne bym się przesiadł na inną markę . Odpisz, cytując
michal40 Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu to kwestia ustawien sieci LAN, potrzebujesz kogos od sieci komp a nie dystrybutora audio ktory ma pojecie tylko o premierach na ktorych zarobi oczywiscie jesli sprzęt jest sprawny. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.