Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Karateka

Co lepiej zagra

Recommended Posts

Witam
Posiadam pokoj okolo 20m2 i mam plan kupienia czegos do ogladania (juz wybrane) i czegos do posluchania Budzet jakim dysponuje (700-800) nie jest imponujacy ale licze ze za ta kwote sprzet mnie zadowoli. Nie jestem jakims audiofilem poprostu chce posluchac wkoncu muzyki na jakims lepszym sprzecie niz mam (komp + integra + pierdziawki creative) I z tąd pytanie co zagra lepiej za ta kwote (mozna podawac propozycje wzmacniacze + kolumny etc ale ma byc to nowe lepiej grac od nizej wymienionego sprzetu )

kino domowe

Samsung HT-TZ315R
LG HT503TH
Panasonic SC-PT165E-K
LG HT303PD


Wieze ktore wydawalyby sie dobre

JVC UX G46
Sony CMT-HX 30
JVC UX-TB3
SAMSUNG MM-A25R
MHC-EC68
(jest jeszcze duzo wiez w podobnej cenie ale nie chce mi sie wszystkich wypisywac )

Mam jeszcze pare pytan
1. Czy jezeli kupie samo dvd i do tego jakies monitorki czy to bedzie lepiej gralo niz kino domowe ? np takie kolumny Koda AV-51 S v.2
2. To samo co 1 tylko zamiast dvd wpisac wieza
3. Wzmacniacz/ampli samo nie zagra ? podszeba to tego zapewne jakiegos zrodla . Majac taka kase lepiej sie chyba w takie zestawy nie pchac - wzmak + glosniki + jakies zrodlo wyjdze duzo wiecej

Prosze o pomoc i sry za noobowskie pytania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×