MrDuck Napisano 2 lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 lipca 2009 Witam!Ostatnio miewam problemy z moim kinem domowym Onkyo tx-ds595. Czy mógłby ktoś polecić jakiś dobry serwis zajmujący się takim sprzętem we Wrocławiu? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 2 lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 lipca 2009 Masz go od nowości? jeżeli dobrze pamiętam to Horn jest dystryb. ale głowy nie dam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 2 lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 lipca 2009 muzycznyNiestety pomyłka HORN Distribution rozpowszechnia u nas tylko elektornikę KD Denona. Zaś dystrybutorem ONKYO na Polskę jest E.I.C. (Electronic International Commerce). Informacje o serwisie dystrybutora MrDuck masz pod linkiem. Co prawda to Warszawa, ale możesz najpierw tam zadzwonić, a jeśli to nie rozwiąże twoich problemów to oddaj sprzęt tam gdzie go kupowałeś (sklep pewnie przetransportuje go to Wa-wy ). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrDuck Napisano 2 lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 lipca 2009 A żaden serwis RTV się nie podejmie naprawy tego? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 2 lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 lipca 2009 Pewnie sie podejmi, ale nie rozumiem dlaczego chcesz iść do serwisu od wszytskiego, skoro masz możliwość oddania sprzętu tym, którzy się w nim specjalizują??? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 2 lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 lipca 2009 Chyba,ze sprzęt z nielegalnego żródła.. ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrDuck Napisano 2 lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 lipca 2009 Nie chce mi się wysyłać tego do Warszawy, ale tak chyba będzie najlepiej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 3 lipca 2009 Udostępnij Napisano 3 lipca 2009 Napisałem, żebyś nie wysyłał nic, po prostu najpierw zadzwoń do Wa-way może wyjaśnią ci coś co zakończy twoje problemy (tak wogóle to co jest nie tak, może my możemy pomóc???), jeśli nie to zasień sprzęt tam gdzie go kupiłeś i tyle (no chyba, że przypuszczenia muzycznego są słuszne, ale nie chcę w to wierzyć). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.