audioman Napisano 25 lipca 2009 Udostępnij Napisano 25 lipca 2009 Witam wszystkich ! Mam wielki problem. Posiadam Głosniki firmy Philips z zestawu " PHILIPS MCD709 " Nie mam pojęcia co to za złącza głośnikowe " wygladaja na jakies wkretki " i jaki kabel tżeba zakupić aby zaczeły one grać w szczególności chodzi mi tu o nazwke kabla Jeżeli będe posiadał już taki kabel to z czym moge połączyć takie głośnniki skoro nie posiadam wieży Philips MCD709 Czy wystarczy wzmacniacz + np. odtwarzacz Cd pionera Będzie to jakiś wielki problem skoro tu są inne złącza " nigdy się z takimi nie spotkałem " a w moim wzmacniaczu standardowe dwa kabelki +/- " czarny czarno-czerwony " Czy jest taki kabel aby to jakoś połączyc ? Kabel typu przejsciowka ? NIE ZNAM SIĘ NA TYM DLATEGO PROSZĘ O POMOC I JAKIES ROZWIĄZANIE " BO MYSLE ZE NAPEWNO JEST " POZDRAWIAM I CZEKAM NA POMOC Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk Napisano 25 lipca 2009 Udostępnij Napisano 25 lipca 2009 tak na moje oko to są zwykle wejścia przystosowane do bananów . http://www.allegro.pl/item689339274_wtyk_b...lastik_480.htmlAlbo kupujesz i dokręcasz do zwykłych kabelków , albo odkręcasz nakrętke i normalnie łączysz kabelkami ( + z + , - z - ) . M Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audioman Napisano 25 lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 lipca 2009 Cytat tak na moje oko to są zwykle wejścia przystosowane do bananów . http://www.allegro.pl/item689339274_wtyk_b...lastik_480.htmlAlbo kupujesz i dokręcasz do zwykłych kabelków , albo odkręcasz nakrętke i normalnie łączysz kabelkami ( + z + , - z - ) . M Wielkie dzięki ! Bardzo mi pomogłeś " uznaje to za możliwe że chodzi o te wtyki typu " banan " ale czekam jeszcze na jakies potwierdzenie czy istnieje inna możliwość złoncza tego typu Pozdrawiam ! :!: Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...