audioman Napisano 25 lipca 2009 Napisano 25 lipca 2009 Witam wszystkich ! Mam wielki problem. Posiadam Głosniki firmy Philips z zestawu " PHILIPS MCD709 " Nie mam pojęcia co to za złącza głośnikowe " wygladaja na jakies wkretki " i jaki kabel tżeba zakupić aby zaczeły one grać w szczególności chodzi mi tu o nazwke kabla Jeżeli będe posiadał już taki kabel to z czym moge połączyć takie głośnniki skoro nie posiadam wieży Philips MCD709 Czy wystarczy wzmacniacz + np. odtwarzacz Cd pionera Będzie to jakiś wielki problem skoro tu są inne złącza " nigdy się z takimi nie spotkałem " a w moim wzmacniaczu standardowe dwa kabelki +/- " czarny czarno-czerwony " Czy jest taki kabel aby to jakoś połączyc ? Kabel typu przejsciowka ? NIE ZNAM SIĘ NA TYM DLATEGO PROSZĘ O POMOC I JAKIES ROZWIĄZANIE " BO MYSLE ZE NAPEWNO JEST " POZDRAWIAM I CZEKAM NA POMOC Odpisz, cytując
mkk Napisano 25 lipca 2009 Napisano 25 lipca 2009 tak na moje oko to są zwykle wejścia przystosowane do bananów . http://www.allegro.pl/item689339274_wtyk_b...lastik_480.htmlAlbo kupujesz i dokręcasz do zwykłych kabelków , albo odkręcasz nakrętke i normalnie łączysz kabelkami ( + z + , - z - ) . M Odpisz, cytując
audioman Napisano 25 lipca 2009 Autor Napisano 25 lipca 2009 Cytat tak na moje oko to są zwykle wejścia przystosowane do bananów . http://www.allegro.pl/item689339274_wtyk_b...lastik_480.htmlAlbo kupujesz i dokręcasz do zwykłych kabelków , albo odkręcasz nakrętke i normalnie łączysz kabelkami ( + z + , - z - ) . M Wielkie dzięki ! Bardzo mi pomogłeś " uznaje to za możliwe że chodzi o te wtyki typu " banan " ale czekam jeszcze na jakies potwierdzenie czy istnieje inna możliwość złoncza tego typu Pozdrawiam ! :!: Odpisz, cytując
mariooko Napisano 25 lipca 2009 Napisano 25 lipca 2009 na moj stan wiedzy , mkk ma racje Odpisz, cytując