abrk Napisano 16 grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 grudnia 2009 witam serdecznie. muszę się przyznać że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o zestawy stereo i w związku z tym chciałbym zapytać, z czego się taki zestaw składa. mam na myśli zestawy high end'owe. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 16 grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 grudnia 2009 Zestawy Hi Endowe..składają się głównie z grubego portfela.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belfer54 Napisano 16 grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 grudnia 2009 MuzycznyTrafiłeś w sedno. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radi73 Napisano 16 grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 grudnia 2009 Witam. HI-END - umowne określenie na sprzęt elektroakustyczny o parametrach znacznie przewyższających normę Hi-Fi.Hi-End zrzesza tzw. sprzęt bezkompromisowy, w którym brak jest ograniczeń finansowych w budowaniu takowego. Co oczywiście oznacza, że to my płacimy za niego grubie pieniążki, stąd żart muzycznego_gościa Oczywiście sprzęt Hi-Endowy nie jest wolny od wad i nie mam tu na myśli wysoką cenę!!!!!!! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 16 grudnia 2009 Udostępnij Napisano 16 grudnia 2009 abrk zapraszam do poczytania.. tutaj"Powyżej jakiej ceny zaczyna się hi-end?"kliknij po lewej - Audio(filia)PS. belfer54.. ba no ale poniekąd tak jest nie wliczając w to wątku sprzętowo-muzycznego Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...