Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jkohl

jaki amplituner i głośniki

Recommended Posts

Witam, jestem przed zakupem nowego sprzetu wybralem juz tv (Philips 37PFL9604H) i bd (Philips BDP 9500) teraz potrzebuje pomocy by skomletowac do tego zestawu amplituner i głosniki, prosze o pomoc wiec mam nadzieje ze otrzymam od was jakies podpowiedzi.
Z gory wielkie dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A możesz podać jakieś bliższe informacje - jaki duży pokój? jaki przedział cenowy? preferowane marki? charakter muzyki? tylko kino czy też muzyka? sprzęt nowy czy używany? itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
solon mam podzielony jakby na dwie czesci w sumie ma ok 10x4 ale ta czesc wydzielona na tv ma ok 5x4, przedzial cenowy hmm chcialbym sie zmiescic w 5tys razem z amplitunerem ale chcetnie tez wydam mniej hehe, muzyki zadko slucham na kinie domowym z powodu braku czasu wiec glownie sluzyc ma mi do filmow, co do marek rozgladalem sie dzisiaj i znalalzem glosniki Yamaha NS-50 + NS-P60 + Sub 012 nie sa drogie ale tez im duzo brakuje cos za cos a aplituner hmm ciezka sprawa moze tez byc z Yamaha, czekam na jakies propozycje moze podpowiedzi icon_smile.gif zapomnielaem jeszcze dodac ze nowy sprzet, uzywany nie wchodzi w gre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masz w planach zakup Blu-ray'a, oprócz tego pokój z przyległościami też trochę powierzchni ma więc odpadają najtańsze ampki ze względu na moc i brak dekoderów HD, lepiej kupić jakieś średnie modele a większą kwotę przeznaczyć na kolumny.
Czy masz możliwość pooglądania, odsłuchania jakiegoś sprzętu w specjalistycznym salonie? to by pomogło nakierować na jakiś sprzęt, w grę wchodzą takie firmy jak Onkyo, Marantz, Yamaha, Denon, Harman/Kardon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzieki wielkie za pomoc, niestety nie mam mozliwosci odwiedzic zadnego salonu, przynajmniej narazie ale pojde za twoja rada i poszukam drozszych glosnikow. Skupie sie na firmie Yamaha mysle ze nie jest najgorsza, zatam czeka mnie klika nocy na przegladaniu ofert i zapoznawaniu sie z opiniami uzytkownikow.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co do głośników to Yamaha nie jest - delikatnie mówiąc - moim faworytem, z firm głośnikowych polecałbym w kolejności cenowej Taga, Koda, Klipsch, Jamo, droższe i wychodzące poza budżet (jeśli byś chciał kupować na raty w sensie najpierw przody potem reszta) Monitor Audio, Celestion, Kef, Paradigm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Do wszystkich którzy chcą podłączyć głośniki do amplitunera.Moim zdaniem obojętnie jaki kolwiek najlepiej sam wzmacniacz niż amplituner bo ma dużo lepsze parametry,byle był japoński bo japończycy robią najlepszy sprzęt czyli najdrozszy np.PANASONIC,SONY Itd.To są jedne z najdrozszych firm,a jakie dokładne.
Jeżeli chodzi o kolumny to jeszcze nie spotkałem lepszych niż polskie ALTUSY 300 - TONSIL jesli chodzi o moc 150 wat.Mało która kolumna nawet ta z zagranicy ma (efektywność 90db).
Te mają 91db efektywności.Najważniejsza jest efektywnośc + moc kolumny.
Jeżeli ktoś uwarza inaczej niech się podzieli swoimi przekonaniami.
Prosty przykład:
Sam wzmacniacz z certyfikatem THX kosztuje 2000 EURO.
Ja mam zestaw:
- amplituner PANASONIC SA-BX500
- kolumny ALTUS 300
Jak załącze muzykę nagraną w systemie DTS 96/24,audio file wiedzą co to znaczy,a do tego podłącze procesor TECHNICS SH-GE90,to czasami mi się wydaje jak by głos był lepszy niż w systemie DTS 192/24,który dopiero wchodzi tak jak obraz FULL HD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×