bananqrox Napisano 23 marca 2010 Udostępnij Napisano 23 marca 2010 Witam. otóż chciałem podłączyć kino domowe pod PC'ta lecz nie bardzo wiem jak, po podloczeniu pod AUX graja mi tylko 2 z 6 głośników. Kino domowe to Panasonic SA-HT870, są tam wejscia: AUX, TV AUDIO IN, VCR AUDIO IN,LINE OUT , COMPONENT VIDEO OUT. Są 2 głosniki FRONT, 2 SURROUND, 1 CENTER i subwoofer. Do PC'ta mam 6 wejść. 2x zielone, niebieskie, czarne, 2x różowe. Karta dźwiękowa: Realtek HD Audio Output vr. 5.1.Mam nadzieje że mi pomożecie bez zmieniania karty dźwiękowej. Z góry dziękuje za odpowiedzi:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Happymarco Napisano 23 marca 2010 Udostępnij Napisano 23 marca 2010 Dołaczam sie do pytania, jestem laikiem. Czy zwykla karta dzwiekowa 5.1 + amplituner + glosniki 5.1 moze fajnie zagrac?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 23 marca 2010 Udostępnij Napisano 23 marca 2010 Happymarco -dałeś bardzo ogólnikowe pytanie, to i taka odp: i tak, i nie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bananqrox Napisano 23 marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 marca 2010 a jakieś odpowiedzi co do mojego postu? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bananqrox Napisano 24 marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 marca 2010 ktoś odpisze? jak najszybciej chciał bym się cieszyć przestrzenną muzyką xD Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamson Napisano 24 marca 2010 Udostępnij Napisano 24 marca 2010 a czy to kino ma wejście cyfrowe (oznaczone np opt in, coax in)? czy karta ma jakieś wyjście cyfrowe? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...