Rapelele Napisano 22 maja 2010 Udostępnij Napisano 22 maja 2010 Ostatnio popsuły mi się słuchawki, i nadszedł czas kupić nowe. Muzyki słucham na Iphone (ma on wejście typu Jack, lecz aby podłączyć słuchawki muszą mieć wejście proste, a nie kolanko). Kompletnie nie znam się na słuchawkach, wiem tylko że mają grać i już . Do wydania mam max 100 zł i nie mogę tego przekroczyć. Jeżeli to ważne to słucham głównie Rapu, i najlepiej żeby słuchawki miały dobry bass . I skłaniał bym się do słuchawek dousznych, gdyż inne wkurzająco często wypadają mi z uszu. Ostatnio w Empiku wpadły mi w oko słuchawki SkullCandy, jednak modelu nie pamiętam a cena to ok. 80 zł . Słyszałem że to dobra firma.Więcej zostawiam wam poradźcie mi w wyborze Peace Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychoq Napisano 4 czerwca 2010 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2010 SkullCandy są tylko do lansowania wygląd nie oznacza że dobrze grają ja proponuję takie słuchawki Czyli chodzi ci o słuchawki nauszne na 1 miejscu b.dobre słuchawki Koss Porta Pro Idealne do odtwarzaczy Sennheiser HD 201/202HD-202 mają więcej basu lecz są niewygodne i bass czasem zagłusza muzykę dlatego jakbym miał wybierać brałbym 201Philips SHP5401 poczytaj sobie jeszcze recenzje i opinie na temat tych słuchawek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...