Skocz do zawartości

Recommended Posts

Ostatnio popsuły mi się słuchawki, i nadszedł czas kupić nowe. Muzyki słucham na Iphone (ma on wejście typu Jack, lecz aby podłączyć słuchawki muszą mieć wejście proste, a nie kolanko). Kompletnie nie znam się na słuchawkach, wiem tylko że mają grać i już icon_biggrin.gif . Do wydania mam max 100 zł i nie mogę tego przekroczyć. Jeżeli to ważne to słucham głównie Rapu, i najlepiej żeby słuchawki miały dobry bass . I skłaniał bym się do słuchawek dousznych, gdyż inne wkurzająco często wypadają mi z uszu.
Ostatnio w Empiku wpadły mi w oko słuchawki SkullCandy, jednak modelu nie pamiętam a cena to ok. 80 zł . Słyszałem że to dobra firma.
Więcej zostawiam wam icon_biggrin.gif poradźcie mi w wyborze
Peace
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
SkullCandy są tylko do lansowania wygląd nie oznacza że dobrze grają ja proponuję takie słuchawki

Czyli chodzi ci o słuchawki nauszne

na 1 miejscu b.dobre słuchawki Koss Porta Pro Idealne do odtwarzaczy

Sennheiser HD 201/202
HD-202 mają więcej basu lecz są niewygodne i bass czasem zagłusza muzykę dlatego jakbym miał wybierać brałbym 201

Philips SHP5401

poczytaj sobie jeszcze recenzje i opinie na temat tych słuchawek


Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
Zgodzę się tutaj z poprzednikiem, na SkullCandy szkoda pieniędzy. Może i wygląda to fajnie, ale powinno Ci bardziej zależeć na tym, żeby fajnie grało. icon_wink.gif
Zgodzę się również w kwestii Kossów, mam je od dobrego pół roku i grają naprawdę bardzo dobrze, dokładasz do setki dwadzieścia złotych i cieszysz się świetnymi, za tę cenę, słuchawkami.
Co do Sennheiserów to mi osobiście wydaje się, że aby kupić lepsze słuchawki tej firmy trzeba wydać trochę więcej niż sto złotych.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...