DreamWalker Napisano 28 września 2007 Udostępnij Napisano 28 września 2007 nie wiem czy założyłem ten temat w dobrym dziale ale podejrzewam że tak choć jesli sie myle to proszę o przeniesienie go. tak wiec uczę sie na kierunku technik elektronik (jestem dopiero w pierwsej klasie) i chciałbym zbudować własny subwoofer w miare mocny i głośny z regulacją głośności interesuje mnie ile by mnie to wyniosło i co bym potrzebował jako że na razie jestem zielony prosiłbym o wytłumaczenie mi co i jak z czym połączyć itd. subwoofer swój chciałbym podłączyć (o ile to możliwe) do odtwarzacza DVD Denver (z wyjściem OPTICAL) wiem że do tego potrzebowałbym światłowód i chciałbym wiedzieć czy na pewno ooczywiście swój pomysł moge zmnienić np na chinach (czincz) który również mam tak wiec proszę o pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cz58y Napisano 29 września 2007 Udostępnij Napisano 29 września 2007 Koszt budowy nie powinien przekroczyć 300PLN. Wykorzystanie wyjścia optycznego, nie jest dobrym pomysłem ze względu na stopień trudności z wyselekcjonowaniem sygnału. Pozostaje połączenie do gniazda CHINCH, a najlepiej do wyjścia LFE, jak takie jest. Są to wyjścia bez regulacji głośności, więc taką regulację musisz wbudować do suba. Sporo wiedzy nt suba znajdziesz TU, oraz jeden z gotowych projektów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal735r Napisano 1 października 2007 Udostępnij Napisano 1 października 2007 Na poczatek radze zbudowac cos pasywnego tak jak ja. I cos z malych kosztow. Nauczyc sie skladac skrzynie, kupic filtr, dobry glosnik. Dobrac wylot BR i wygluszenie. Najlepiej zaczac wlasnie od takiego czegos prostego. Chyba ze masz spora wiedze i doswiadczebie z budowaniem subow aktywnych z tymi wszystkimi regulacjami. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...