Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam,

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż wprawdzie muzyki bardzo lubię słychać, ale jeśli chodzi o sprawy techniczne, a co się z tym dalej wiążę doborem odpowiedniego sprzętu jestem laikiem. Od kilku dni jestem posiadaczem ampli HK AVR 142 (prezent), i chciałbym teraz dobrać jakieś odpowiedni do tego zestaw głośników 5.1. Myślę że górna granica to 800-1000zł jaką chciałbym przeznaczyć na ich zakup. Zestaw będę wykorztystywał w 50% muzyka i tyle samo film.
Prosze o pomoc w doborze odpowiedniego zestawu.
Będe wdzięczny za wszekie sugestie...pozdrawiam.
Napisano
Przeglädajäc allegro, w tej cenie niestety niewiele jest konkretnych (czyt. dobrych) propozycji. W malym pomieszczeniu moze sprawdzic sie zestawik SCS 178 JBL, za ok. 800pln:
JBL SCS 178
W pomieszczeniach do okolo 12 m sprawdzä sie, tym bardziej w poläczeniu z H/K

Do pomieszczenia ok 20-25m z propozycji na Allegro möglbys zwröcic uwage na zestaw Koda AV 707 + sub 1000. Cena 1000pln:
KODA
Jest to zestaw charakteryzujäcy sie dbd stosunkiem jakosc - cena.

Napisano
Pokój ma ok 25m2, kwadarat więć myślę że z rozmieszczeniem nie powinno być kłopotu. Co do wyboru kolumn/głośników to chyba jednak wolałbym zestaw głośników podwieszonych gdzieś pod sufitem. I tu właśnie miałem rozpatrzony zestaw JBL SC 178 o którym wspominacie ale doczytałem, że te głośniki pracują przy oporze 4Ohm, HK natomiast 6-8Ohm, czy to w jakiś sposób rzutuje na pracę zestawu...? Czytałem coś o możliwości przegrzania...
Napisano
Jeśli chcesz słuchać muzyki z tego zestawu to wybór małych satelit z subwoofer'em nie jest najlepszym wyborem, szczególnie, że masz całkiem spore pomieszczenie. Ja poszedłbym w kierunku zestawu 5.0 z normalnymi podłogowymi frontami, jakość będzie nieporównywalna właśnie jeśli chodzi o odtwarzanie materiału muzycznego w stereo. Jak pisał artur77 firma KODA jest warta zainteresowania, jeśli chciałbyś mieć jeszcze jakiś wybór to TAGA od tego samego dystrybutora jest ok.