Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam wszystkich mam problem tydzień temu kupiłem sprzęt taki jak w opisie tematu. Był to zakup w sklepie Media-Expert jakiś tydzień temu. Na moje możliwości to dużo mnie kosztowało i jestem zawiedziony. Gniazdo hdmi jak się delikatnie porusza wtyczką to raz łapie raz nie. Mam odtwarzacz blu ray firmy Samsung i specjalnie polowałem na komplet gdzie w pełni wykorzystam go. Zastanawia mnie taka rzecz jak taka firma wydaje mi się że solidna mogła tak dać ciała. Nie chce rezygnować z tego kompletu bo jest dla mnie super. Męczy mnie to że w serwisie pan Stasiu czy jaki tam weźmie lutownicę i naprawi i taki badziew mi odeślą. Nie chcę amplitunera za taką grubą jak dla mnnie kasę gdzie ma być coś w środku lutowane, albo naprawiane. Pytanie do was w jaki sposób ubiegać się o wymianę całego zestawu na nowy, albo tylko amplitunera? Nie mogłem przez to dzisiaj spać w nocy i cały czas mnie to męczy. Proszę o konkretne odpowiedzi, a nie bicie piany i przemądrzanie się nawzajem tak jak to zaobserwowałem na innych forach. Za wszelką pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam Wszystkich
Napisano
W sumie nie napisałeś które gniazdo jest uszkodzone wejściowe czy wyjściowe. Opisz w takim razie dokładniej problem.

Ten amplituner ma kilka wejść HDMI (bodajże 3 albo 4) więc może spróbuj w innym gnieździe zobaczyć, czy BR działa. Może to wina kabla ?!?
Napisano
Jest to gniazdo wejściowe oczywiście, ale czy ktoś wie jak są te gniazda ze sobą spięte? Chodzi mi o to czy jak odtwarzacz blu ray podepnę pod wejście dvd czy dźwięk i obraz będzie tak samo przesłany i obrobiony jak pod wejście blu ray. Zastanawia mnie to bo ten wzmacniacz ma dts-hd i inne formaty odpowiednie dla blu ray ,a dzisiaj był serwis ze sklepu i koleś podpinał mi odtwarzacz blu ray pod wyjście dvd przecież to jest chore tak samo z dźwiękiem ustawił plix movie i mówił ,że tak ma być ustawione dla wszystkich filmów obojętnie czy dla dvd czy blu ray. Nie chciałem go wyprowadzać z błędu, ale to jest masakra. Zero jakiegokolwiek pojęcia na temat sprzętu audio. Niestety nie mogłem być w domu w czasie wizyty pracownika no i nie mogłem go dokładnie wypytać o wszystkie te rzeczy. Co najgorsze w domu była moja narzeczona, która nie ma pojęcia o tych tematach. Później czeka mnie wizyta w sklepie opiszę co i jak dalej. Pozdrawiam
Napisano
Są dwa sposoby działania w takich przypadkach: albo składasz reklamacje i sprzęt będzie naprawiany aż do skutku... Albo powołujesz się na niezgodność towaru z umową sprzedaży! W Twoim przypadku to drugie jest chyba lepsze, bo sprzedano Ci wadliwy towar, który masz prawo wymienić!
Napisano
Ale z tego co mi wiadomo sklep nie ma obowiazku wymieniac towaru na nowy. Moga go przywrocic do stanu zgodnosci z umowa. Chyba po ktorejs tam naprawie mozna sie domagac wymiany na nowy.
Jak to bylo kupowane przez internet to zawsze mozna zwrocic i kupic gdzies indziej, ale bedzie sie w plecy na wysylkach. Jak sie zwroci i kupi u nich drugi raz to nie ma gwarancji ze nie dostanie sie tego samego... Chyba ze ma sie zapas gotowki i przed zwrotem tego kupic drugi, a potem zwrocic pierwszy. Wowczas nie ma bata i na pewno dostanie sie nowy. To rozwazania w przypadku gdybym mial racje i sklep nie mialby obowiazku wymiany na nowy. Bo wiecie, to troche tak jakby kupic auto z zepsutymi wycieraczkami i zadac nowego... Oni to moga faktycznei zlutowac, a ze ucierpi na tym jakosc dzwieku... nie udowodni sie im tego. A przeciez nie chodzi o to zeby sie po sadach ciagac.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...