mariorodrigez Napisano 20 października 2010 Udostępnij Napisano 20 października 2010 Witam,chciałbym kupić jakieś kino domowe.Jestem w tym zielony dlatego proszę o pomoc.Mam kawalerkę więc możliwości gabarytowe nie są za duże i tak na początek myślałem o czymś takim http://www.euro.com.pl/zestawy-kina-domowe...CFUQF3godfmzRLw nie koniecznie musi być z 3d ale blu-ray już by sie przydał.Wiem że nie jest to profesjonalny sprzęt więc nie negujcie mnie za to.dysponuję kwotą 1500zł (już max 1.700)dzięki z góry za podpowiedzi i opinie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damkos Napisano 8 listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 listopada 2010 jak do kawalerki to może nie koniecznie 5.1, a jakieś stereo będzie lepszym rozwiązaniem... i czy w grę wchodzi używany sprzęt zawsze może trafić się okazja kupić taniej coś dobrego Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klayman Napisano 9 listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 listopada 2010 Osobiście bardziej poleciłbym Tobie firmę Panasonic ... jakoś Samsungi mnie zniechęcają.http://www.euro.com.pl/zestawy-kina-domowe...c-bt330ek.bhtml Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...