Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ET30

Pierwsze kino domowe dla laika.

Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie jako swiezy uzytkownik forum.

Wiec do rzeczy...

Interesuje mnie cos takiego jak amplituner

Onkyo TX-NR807 (w cenie 500euro uzywany) nie mam zbyt wygorowanych wymagan mysle ze bedzie w uzyciu 50/50 muzyka i film. Nie musi byc to Onkyo moze byc tanszy sprzet jednak mam ochote posluchac czasem polskiego radia dlatego opcja podlaczenie do sieci wymagana. NIE MUSI byc to WIFI bo i tak router stoi obok reszty sprzetu ale jak bedzie z taka opcja w podobnej cenie to ok.

Podlaczyc chce pod ampli - TV(jak sie da to puszcze po hdmi bo jeden kabel) tuner satelitarny, dvd(czyta pendrive-usb), czasem laptopa.
Pomysle tez zeby podlaczyc w przyszlosci jakis CD UZYWANY ale zeby graficznie na tym odtwarzaczu bylo widac co sie odtwarza zebym nie musial TV wlaczyc.

Znacie cos tanszego tylko koniecznie z funkcja radia internetowego ? Nie jest konieczny port USB na przednim panelu.
Wypunktujmy

Amplituner z:

1. Radio internetowe
2. Maly pobor pradu
3. Ladny wyglad (kobieta-juz narzeka ze taki klocek)
4. Uniwersalnosc tzn na poczatek podepne 2 kolumny pozniej rozbuduje tak do 5.1 (filmy wiczorkiem poogladac fajnie moze byc)
5. Wyjscia HDMI
6. PERFEKT JESLI W MNIEJSZYCH ROZMIARACH NIZ ONKYO
Pokoj prostokat 5m/3,5m

Do tego jakies fajne budzetowe kolumny za okolo 150euro max (stereo)


Dziekuje za pomoc icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej.Napisze krótko.Moja propozycja dla ciebie będzie nie przereklamowane onkyo czy brzydki HK, lub surowy Denon. Pionner VSX-1020.Wszystko mający,piękny desinge,ogromna moc bo 140 w kanał a ma ich 7.Jestem pasjonatem Denona ale zakupiłem powyższy model pionnera i jestem w szoku.Po prostu zauważyłem że nie tylko Denon potrafi robić sprzęt.Dobrze że jesteś otwarty na propozycje i nie masz klapek na oczach.Sprawdz sobie go na necie,poczytaj,idz do salonu,posłuchaj.Ja mam podłonczone do nie go wszystko,radio int.też ma.Co do ceny to jest troche droższy jak 500e ale za 650to juz kupisz a kolumny możesz wziąsć na kredyt:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...