Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam!
Jestem nowy na forum i przede wszystkim chciałbym się przywitać - cześć icon_smile.gif

Jak wskazuje nazwa tematu zastanawiam się nad wyborem słuchawek. Analogicznie, jak wskazuje nazwa tematu - nie znam się za bardzo. Interesują mnie słuchawki nauszne. Granica maksymalnej ceny jest płynna, ale niech będzie ok. 250 zł (naciągnę Mikołaja icon_wink.gif ). Obecnie mam Panasonic RP-HT 160, ale raczej nie jestem z nich zadowolony. Różnica pomiędzy nimi a innymi słuchawkami z których przelotnie korzystałem jest ogromna (chyba mają słaby bas). Nie są dla mnie wygodne no i głupio się w nich chodzi "po mieście".

Czego bym teraz oczekiwał to jakieś ładne słuchaweczki (z tego co przeglądałem to Creative Aurvana Live! są najładniejsze), z dobrym, przyjemnym dźwiękiem, mocnym basem (od czasu do czasu lubię posłuchać mocniejszej muzyki). Dobrze by było, gdyby można chodzić z nimi założonymi na szyi - nie jest to jednak warunek konieczny, choć bardzo ceniony.

Jako że jestem wzrokowcem to te CAL! od razu mi wpadły w oko. Recenzje mają też chyba nie najgorsze (minusem jest to że są trochę duże). Zastanawia mnie jednak fakt czy jest sens kupować takie dobre słuchawki (oraz w ogóle jakieś lepsze), jeśli muzyki będę słuchał na telefonie (Samsung Wave) oraz na komputerze (poprzez zestaw głośników 5+1).

Na koniec mam pytanie odnośnie moich Panasoniców - w momencie gdy zaczynałem z nich korzystać nie wiedziałem że słuchawki trzeba dotrzeć (teraz notabene też nie wiem dokładnie jak to trzeba przeprowadzić). Czy istnieje taka możliwość, że słaba jakość dźwięku jest spowodowana złym dotarciem?

Z góry dzięki za pomoc i cierpliwość!
Pozdrawiam,
equail
Napisano