Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam mam sam subofer firmy Logitech Z540, i mam taki problem sterowanie całym zestawem głośnikowym odbywa się na głośniku Lewym z prodzu którego oczywiście nie posiadam icon_smile.gif I jest taki problem że chciałbym stworzyć taki prosty system sterowania, wyjście na subboferze przypomina PS/2 w kształcie ma 9 pinów i 10 to będzie obudowa. I mam problem jak tutaj wyczaić który pin do czego służy? Są tam na tych liniach umieszczony włącznik, całego zestawu, wejście, wyjście na jeden głośnik i podgłaszanie i jakiś efekt 3D, jako potencjometr....
Z tego co wiem i z moich obserwacji to na dwóch pinach będzie realizowany włącznik, po dwa do sterowania tym efektem i podgłaszanie, i teraz jeden pin na głośnik i dwa piny na wejście i wspólna masa. Nie znam się dobrze na tym, więc macie może jakieś propozycje? Najlepeij by było gdyby ktoś miał jakiś schemat czy coś... Wiem jak wyłapać gdzie umieszczony jest włącznik, ale reszty nie mam zielonego pojęcia...
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Niestety nie znalazłem więcej informacji n/t tego złącza w subie. Prawdopodobnie, jeżeli znasz się co nieco na układach elektronicznych, to mógłbyś spróbować rozszyfrować połączenia w złączu, z elementów na płytce drukowanej. Z pomocą fachowca-elektronika nie byłoby większego problemu.


Jest mały problem konstrukcyjny... To jest masówka zrobiona tak żeby nie możliwościa było dostanie się do środka... Zastosowali takie podkładki głupie... Co jak chcesz odkręcić to trzeba użyć nie wiarygodnej siły.... a od góry cały układ jest zabudowany jako radiator:) Z kolegami którzy naprawdę są silni i przy użyciu odpowiednich narzędzi udało nam się odkręcić aż jedną śrubkę icon_smile.gif .... Chyba że znasz jakąś metodę na odkręcanie tych śrubek?icon_smile.gif Piszę o tym żeby powiedzieć przez to że schemat czytany z płytki drukowanej która jest dwustronna jest wręcz niemożliwy do odczytania...