Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam,
Na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o słuchawki, więc nie opisze na pewno swojego problemu fachowo tylko własnymi słowami icon_wink.gif Do tej pory miałem słuchawki KOSS PATHFINDER SPARK PLUG i byłem z nich bardzo zadowolony, szczególnie że wczesniej używałem tylko takich jakiś dziadowych słuchawek za 20 zł albo ewentualnie ipodowych. Niestety po jakiś 2 miesiącach uszkodziłem je i teraz się zastanawiam nad kupieniem 'lepszych' słuchawek. Najważniejsze dla mnie jest to żeby miały bas co najmniej tak głęboki i żeby było go tak dużo jak w tych KOSSach. Testowałem na przykład słuchawki Monster Turbine u kolegi i jestem zawiedziony bo mimo że mają dobre oceny w internecie i są chwalone za bas itd. to jak dla mnie basu w porównaniu z tymi KOSSami w nich prawie nie ma. Na pewno grają czyściej i lepiej separują instrumenty, ale jednak bas jest dla mnie najważniejszy. Jakby ktoś mi doradził słuchawki grające tak czysto jak te Monster i z basem takim jak w KOSSach to byłoby super. Druga kwestia to żeby były wytrzymalsze i żeby mi się nie rozwaliły tak szybko jak KOSSy. Będę bardzo wdzięczny za rady icon_smile.gif

P.S. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale używam ipoda classica ostatniej generacji
Napisano
Musisz się liczyć z tym, że droższe słuchawki nie będą miały takiego nawału basu... tanie dokanałówki mają to do siebie, że lubią buczeć. Monster'y są drogie dla ciebie dobre będą pewnie pchełki Jays s-Jays, opis na stronie całkiem nieźle odwzorowuje to co potrafią icon_wink.gif Do tego dostajesz gratis pianki Comply, które są naprawdę świetne i warto potem dokupować je po zużyciu...
Napisano
Cytat