loniu Napisano 13 maja 2011 Udostępnij Napisano 13 maja 2011 Witam. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem infinity kappa 8.1i. Proszę o poradę jaki używany wzmacniacz pasuje do tych kolumn do 2tys.zł. Muzyka której słucham to jazz, funk, rock,elektronika, czasem pop. Pomieszczenie odsłuchowe ok 50m.Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o dobranie zestawu a kappy kupiłem czytając to forum. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk Napisano 14 maja 2011 Udostępnij Napisano 14 maja 2011 To jest to samo co 8.2i tylko z bass refleksem z przodu z tego co kojarzę ? U mnie grały przez chwilę 8.2i , musiałem się jednak ich z żalem pozbyć , nie mogłem nad basem zapanować ( taka wredna akustyka i za mały pokój ) Ale na 50 m powinny pokazać co potrafią . Miałem to podłączone pod pm7200 . Grało , ale nie wyciskało wszystkich soków z kolumienek . Teraz z innymi Infinity gra u mnie NAD208 - potężna końcówka mocy . Kolego , idź tą drogą . Jakaś używana końcówka , tak ze 2x250w przy 8 ohm i do tego pre. Jak zapewnisz dużo prądu , to Infinitki naprawdę potrafią pokazać co to muzyka . M Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
loniu Napisano 14 maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 maja 2011 (edytowany) Wyglądają tak samo, bas refleks z tyłu. Czy yamaha m-85 może być ,jest właśnie na allegro? Edytowano 14 maja 2011 przez RoRo Odpowiadając na post poprzednika bezpośrednio po nim nie ma sensu go cytować! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...