Skocz do zawartości

zukzukzuk

Uczestnik
  • Zawartość

    685
  • Dołączył

  • Ostatnio

O zukzukzuk

  • Ranga
    Aktywny

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Długie Stare

Ostatnio na profilu byli

8 037 wyświetleń profilu
  1. W dobrym stanie (co najmniej VG) i cenie. Możliwa też zamiana. Może gdzieś zalega... Oby:) Kontakt: 606 332 958, zukzukzuk@wp.pl lub p.w. Pozdrawiam, Jacek
  2. Witam. Wróciłem tu po długim czasie i postanowiłem zamieścić ogłoszenie jeszcze tutaj (na innych forach też jest, ale praktycznie brak odzewu). Oferuję kolejny raz przedwzmacniacz phoho i liniowy - Nakamichi CA 7E Wersja ze specjalnie dobraną drabinką rezystorową (ręczna regulacja głośności), zamiast oryginalnego potencjometru, sterowanego z pilota (ów potencjometr w komplecie). Pilot zastępczy Logitech. Póki co, istnieją tylko 3 takie egzemplarze CA 7E. Doskonały preamp liniowy i jeszcze lepsze wejście phono. Dla zdecydowanych (po uzgodnieniu), możliwość powrotu do oryg. potencjometru - cena niższa. Lecz, brzmieniowo nie ma to sensu. Od kilku lat, gra tylko gramofon z wkładką MC Lo (Benz Micro Glider S, Wood i inne o podobnych parametrach elektrycznych i podatności), podpiętą bezpośrednio do wejścia MC (bez SUT brzmi najlepiej!). Pozwolę sobie na dygresję, w tym temacie. Wielokrotnie zastanawiam się, dlaczego takie trafa polecane są (na wszystkich forach audio) wszem i wobec do stosowania. Chyba nie po to żeby uzyskać najwyższą jakość brzmienia? (realizm). Rozmumiem stosowanie SUT, gdy ktoś nie ma możliwości innego podpięcia i posłuchania np. niskopoziomowej MC. W innym wypadku, jasne jest dla mnie, że można prościej i lepiej. Sprawdzone. Urządzenie po przeglądzie, grające. Stan wizualny - bardzo dobry. Sugerowany odsłuch w Krakowie (egz. do sprzedania) lub k. Leszna. Ważna informacja dla poszukujących doskonałego phono stage. Oferowany Nakamichi CA 7E w bezpośrednim porównaniu w systemie (MS 1500 VG + CA 7 + PA 7 + R90), okazał się mieć lepiej brzmiące phono stage, niż RCM Theriaa. Bardzo dobrze współpracuje z dobranymi elektrycznie końcówkami lampowymi (np. Ayon). Dodam jeszcze, że istnieje możliwość wysyłki w cenie zakupu (choć, sugerowany jest odbiór osobisty). Na sprzęt udzielam miesięcznej gwarancji. Ponawiam raz jeszcze zaproszenie na odsłuch. Kupić, w żadnym razie nie trzeba (są różne gusty), a posłuchać WARTO. Szczególnie, jeśli ktoś szuka pre z phono, z najwyższej półki. Dane techniczne: https://www.hifiengine.com/manual_libra ... ca-7.shtml (impedancja wejściowa - 100 Ohm). Cena: 6600 zł Kontak tel. 606 332 958 zukzukzuk@wp.p;l lub p.w. Pozdrawiam, Jacek Wszystkiego Dobrego dla Wszystkich z okazji Świąt Wielkanocnych:) P.S. Pozdrawiam starego znajomego - Romana (Roro). Dzięki za pamięć i życzenia!
  3. Witaj! Swego czasu słuchałem SF Minima Amator z lampowym Unison Research. To był chyba model 2(?) Źródłem był odtwarzacz CD Densena. Jednak w przeciwieństwie do Twoich 12 metrów, to grało w 40... Ślicznie brzmiało Pozdrawiam!
  4. Hehe Mc Hammera znam nawet (w końcu kiedyś bywało się DJ-em - choć to nie moja muzyka). Ale Mc Lyte - już nie znam. Podejrzewam, że zanim zaczęła coś znaczyć - moje lata minęły zapewne... A tak na poważnie. Nie ma czym się chwalić. Stare to MC i ma mnóstwo godzin przegrane... Podejrzewam (y), że wiele ponad normę. Tyle, że MUZYKĘ gra lepszą od dotychczas próbowanych, nowych MC z przedziału ca do 2 kzł. Słowem - NIC (póki co) bardziej nie pasuje (dlatego ramię TP 90 z 320 MK II lub III, a nie TP 16 z TD 318) do naszych systemów i preferencji. Nie szukamy brzmienia, które jest powodem uniesień audiofilskich, a "tylko" w miarę prawidłowego odwzorowania atmosfery, przestrzeni, barwy i wzajemnej relacji/współbrzmienia instrumentów, które można spotkać np. w filharmonii. Może więc macie jakieś sugestie w tej kwestii? Pozdrawiam!
  5. Dzięki za kontakt:) Przyda się na przyszłość. Jednak, póki co MUSI to być 320 MK II lub III, bo słyszałem jak to współgra z wkładką, którą posiadam:) Bardzo ważna jest masa i jakość ramienia. Dlatego w zasadzie tylko TP 90 (17 g). Nie ma co się spierać - co lepsze? Różnice techniczne i jakościowe - zapewne są. Ale wszystko zależy od czego co i jak. Czy potrafimy/mamy możność uzyskania brzmienia, którego oczekujemy. GRA CAŁOŚĆ SYSTEMU przecież. Słuchałem w sumie śmiesznego, ważącego ok. 5 kg gramofonu i... z PEWNOŚCIĄ (dla mnie) grał on lepiej od Transrotora za xx tysięcy zł (inne konfiguracje, systemy). Pozdrawiam! Jacek
  6. Witam! Nie w temacie... ale tylko dlatego, że NIE MOGĘ wpisać ogłoszenia! Już kiedyś tak było... Szukam/kupię Thorensa TD 320 MK II, MK III z ramieniem TP 90. Ktokolwiek widziałby coś na temat - proszę pisać na forum, pw lub podać nr telefonu - oddzwonię. Pozdrawiam serdecznie! Jacek
  7. Tak opcja nie wchodzi w rachubę Zmieniłem za to resztę zestawienia na pre-amp, oczywiście też Nakamichi! Okablowanie -Vovox Textura (IC i głośnikowe). No i najważniejsze - odtwarzacz CD już dawno nie gra (gdy byłeś u mnie - grał bodajże Mimik + TA E-4?). Okazało się, że Linn Majik DS, to (dla mnie) lepiej brzmiące urządzenie od praktycznie każdego, dowolnie drogiego CD. Lecz tak było do czasu, kiedy pewnego razu mój serdeczny Kolega z Krakowa, z którym mamy identyczne systemy (niestety - Jego pokój, w porównaniu do mojego - to akustyczna bajka (to SŁYCHAĆ! Ale też jest potwierdzone pomiarami) - metrażowo niewiele więcej, bo 18 m i BEZ adaptacji akustycznej!) nabył wiekowy składany, gramofon z używaną wkładką MC za całe 1000 zł. Pojechałem, posłuchałem i SZOK! Jeśli stary gramiak z mocno używaną wkładką, gra lepiej od dobrego DS-a, to co będzie dalej! Obecnie, TYLKO czarna płyta! Proszę więc o zapisanie mnie do klubu analogu Wiem, że znasz się cokolwiek lepiej i może poradzisz, bo tutaj nie ma tak dobrze jak w przypadku plików, gdzie wpinasz w system i gra... Ale to już inna bajka. Odezwę się na gg lub pw. Przepraszam za kolejny off-top. Pozdrawiam!
  8. Pokpiwasz sobie i uśmiechasz pod nosem w dalszym ciągu Jak widać, ciągle nie wierzysz, bo piszą że to teoretycznie niemożliwe. Pardon - większość nie wierzy, bo nie sprawdzili nausznie... Jeden Zieluwid był i usłyszał co nieco (choć to było zupełnie inne zestawienie R90) Tymczasem, teoria często ma się tak do praktyki jak seks we dwoje do... onanizmu (przepraszam, ale to porównanie chyba najlepiej oddaje istotę sprawy ) Kiedyś, przed laty bawiłem się sygnałami testowymi (płyta z Hi-Fi i Muzyka), choć było to "normalne" ustawienie na jednej ze ścian. Usłyszałem wyraźnie (ba! jestem pewny, że to przez uszy szło do mózgu:)) nieco ponad 30 Hz. Potem już był bas, który był raczej odczuwalny ciałem i poruszał szybami w drzwiach pokoju. Podobnie wyśmiewają się na innym forum, gdy piszę, że podczas nocnego grania, słyszę wyraźnie tykanie zegarka (oczywiście, że nie podczas tutti), usytuowanego przy ścianie ok. 0,5 m za jedną z kolumn. Przy czym wyraźnie słyszę CAŁE pasmo. To przecież niemożliwe! Teoria mówi o krzywej izofonicznej itd... Więc 99% userów puka się w czoło mówiąc, ze ten niepoprawny audio idiota pisze jakieś bzdury i niedorzeczności! Przyjedź, posłuchamy i wtedy możemy podyskutować, jak ma się teoria do praktyki:) Pozdrawiam!
  9. Napisałem, że niektórzy "fachowcy" wymieniają górne zawieszenie tłumaczą, że nakładki też musieli dać inne/większe, bo mój "były" tak robił Dlaczego? Nie wiem. Nie pamiętam, jak to tłumaczył. Ale fakt, ani to ładne i do tego pachnie "amatorszczyzną". Lepiej dać głośniki np. do Sosnowca. Tam robią SUPER! Masz rację, że należy dokładnie oglądać fotki - porównać z oryginałem! No i najlepiej pojechać, obejrzeć i dotknąć... No i na innych, przeważnie zagranicznych portalach można trafić prawdziwe perełki:) Np: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-an...1955?ref=search Tyle, że też nie można dotknąć I cena wydaje się ... zdecydowanie za niska! Podejrzane... Ale o dodatkowe, dokładne fotki zawsze można poprosić... A tu: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-an...6808?ref=search Już jest normalnie. Pozdrawiam!
  10. Jakoś się składa, że mamy przeciwne zdania Aż prosiłoby się o spotkanie i weryfikację tego i owego. Co do mnie - to raczej nie mam szczęścia, bo pokój prawie kwadratowy (4,2 x 4,05). Dlatego mam ustawione po przekątnej. Mieści się wszystko:) Zwłaszcza jak gram na najmniejszym możliwym poziomie wzmocnienia, głęboką nocą. Ale w dzień - bywa dość głośno. Nie ma problemów.. Ba! Kolumny przecież wielkie a, co niektórzy narzekają na... brak basu. JEST! Ale w wielu nagraniach jest go po prostu mało. Dlaczego? Sądzę, że łatwo przywyknąć do miękkiego, głębokiego i "rozlanego" dołu, który jest wszechobecny w każdym nagraniu. Miłe to przecież Ja tymczasem, jestem przyzwyczajony do RÓWNEJ prezentacji. Opera, klasyka i głosy nie znoszą nadmiaru czegokolwiek! Co do za dużych kolumn. Jakiś czas temu słuchałem Kappa 9.2i w 14 metrach! Nie dość, że 2 x30 cm na kolumnę, to jeszcze BR z tyłu. Dobry, mocny wzmacniacz w klasie A. Nie uwierzyłbyś jak to GRA - nie buczy (też byłem zdumiony)! Oczywiście, że do pewnej głośności. Ale, wcale nie było cicho...Potem? Drgania dosłownie ściany przestawiają. Zapraszam niedowiarków:) Co do Reference 30 z innymi nakładkami. Owszem, każdy by chciał, żeby prawie 30-letnie kolumny były oryginalne. Ale, czy nie lepiej kupić dobrze naprawione (o ile wymianę zawieszeń górnych można nazwać naprawą). Niektórzy fachowcy robią to profesjonalnie! Tak, że nie ma znaku, a inni? Muszą "przy okazji" wymienić kopułki przeciwpyłowe... Owszem - można kupić oryginalne skrzynki ze sprawnymi (na oko) zawieszeniami, lecz wielce prawdopodobne jest że wkrótce będziemy musieli je wymienić (jeśli to pianka). Zwłaszcza w kolumnach z przecież nie najwyższej półki, po ćwierć wieku, może być coś niecoś do wymiany. Kwestia wykonania profesjonalnej naprawy. Fakt, że 600 zł to drogo! Tym bardziej za taką, trochę partacką"robotę". Kupowałem ten model z Kolegą, jakiś rok temu za 400... Pozdrawiam!
  11. Widzę, że bacznie śledzisz Kurcze- 600 zł! Tylko!!! Wg mnie, sprzedający po prostu... dowiedział się, ile wołają za same wstęgi... Aniołku:) R90 grają u mnie na pow. nieco pow. 16 m:) Nie są za duże (dźwiękowo), choć pewno lepiej poczują się w 40 metrach... Nie ma też opcji zmiany Poza tym - słuchałem tego modelu:) Powinien nadać się do tego metrażu, szanse są duże, bo to obudowa zamknięta. Ale, jeśli to ma być do 700 zł - to model Reference 30. Pozdrawiam!
  12. Witaj! Mimo, że od lat gram na wstęgach, to w tym układzie wybrałbym RS 3000, a jeśli już ze wstęgą, to również podłogówki - RS 5001 http://allegro.pl/kolumny-infinity-rs-5001...4452633764.html Pozdrawiam!
  13. Brak jakiejkolwiek możliwości zmiany/regulacji powinien świadczyć o KLASIE urządzenia. Ale, nie zawsze tak jest:( Stosowane jest to głównie w końcówkach/wzmacniaczach mocy, gdzie wszystkie regulacje są w preampie, który stanowi oddzielną skrzynkę, a integry nader rzadko tak mają. Na słuchających, będących na początku drogi pada blady strach! Nie mogę podbić basu i wysokich? Szok! Z czasem (wraz ze wzrostem walorów dźwiękowych) jednak pojmiesz, że nie o to chodzi... Przepraszam, że znowu sieję zamęt i niepewność. Wrzuciłem w wyszukiwarkę Advance Acoustic MAP 305, żeby poczytać co nieco o tym sprzęcie, danych technicznych i dość szybko wyskoczyła... http://www.whathifi.com/advance-acoustic/map305-ii/review ...niezbyt dobra recenzja:(, która oczywiście nie musi być prawdziwa. Lecz to kolejny przyczynek do tego, aby POSŁUCHAĆ, zanim cokolwiek kupimy... Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...