Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tagh

Jakie kino wybrac?

Recommended Posts

Witam
Na popzedni post jakos sie ludzie bali mi odpisac wiec sprobujmy rozbic moje pytanie.
Potrzebuje kino domowe do kwoty ok. 2 tys zł. Moje potrzeby to:
- uzyskanie dziweku 5.1 przy grach na ps3
- uzyskanie dzwieku 5.1 przy ogladaniu TV (oczywiscie kiedy jest to mozliwe)
- oraz chcialbym miec pozliwosc odtwarzania filmow poprzez usb w kinie domowym, pytanie czy to bedzie dzialac
Najwazniejsze zeby byla bezproblemowa mozliwosc polaczenia dekodera hd, ps3 i kina domowego

Ktos polecal mi kino panasonica SC-BTT770
Dodam ze pomieszczenie w ktorym ma byc kino to salon, ma jakies 5x6 m
Z gory dziekuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masz spore pomieszczenie do obsadzenia, głośniki na każdy kąt, podłączenie dysku usb do kina to już ma każde nowe kino domowe, tutaj bardziej zwracaj uwagę na np mpg4, żeby telewizna cyfrowa naziemna działała, ja nie mam kina domowego, rozglądam się na tv, ale jak bym miał kupować np HB954PB LG, to to kino co ma takie fajne rozmieszczenie głośników, na takich stojakach, link: http://www.skapiec.pl/site/cat/30/comp/618893

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W tej cenie, jeżeli chcesz dobre kino najlepiej kupić jakieś używane. Np. takie http://allegro.pl/kino-domowe-onkyo-tx-sr5...2237673686.html czy http://allegro.pl/kino-domowe-onkyo-blu-ra...2251309804.html, albo przejrzeć ofertę używanych amplitunerów i kolumn. A jeżeli nowe to przejrzyj ofertę Sony, podobno mają teraz nieźle brzmiące systemy. Ale osobiście nie słuchałem i wolałbym lepsze używane. Tego Panasonica sobie podaruj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziekuje bardzo za opinie, mocno przekonuje mnie ten LG, jednak prosze jeszce o jakies propozycje.
Mam jeszce tylko pytanie (z gory przepraszam ale jestem laikiem jesli o to chodzi).
Chodzi mi o to czy kupujac to kino LG o ktorym pisal kolega bede wstanie podlaczyc wszystko do kupy zeby dzialalo, a mianowicie PS3 (tak zeby moc grac na dzwieku 5.1 ), dekoder (tak by moc ogladac tv przez kino ) oraz telewizor w sensie mozliwosci odtwarzania plyt na kinie domowym.
Chodzi o to czy nie bedzie potem brakowac jakichs tam wtykow czy czegos co uniemozliwi podlaczenie tego wszystkiego. Bo np wejscia Hdmi sa i to kilka ale optyczne wejscie na dzwiek jest tylko jedno. Z gory dzieki za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oczywiście, że będzie to działało, przez hdmi też idzie dźwięk, HB954PB LG to dobre kino domowe, tak dobre, że chciałbym je mieć u siebie w pokoju

co do używanych to tylko przestrzegam, Ci co sprzedają to mają ku temu powody, używany sprzęt lepiej brać tylko od pewnych ludzi, np znajomych itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...