Nseries #1 Napisano 2 czerwca 2012 Witam,Jest to pierwszy post na tym forum i w związku z tym chciałem się przywitać W kwestii audio jestem zupełnym laikiem. Swoją przygodę z dobrym dźwiękiem zacząłem wówczas, gdy kupiłem słuchawki Bose in-Ear do słuchania muzyki.Słucham tylko i wyłącznie przez komórkę, gdyż najczęściej robię to wówczas gdy się przemieszczam.Bose grały bardzo dobrze, zwłaszcza jeśli chodzi o preferowany przeze mnie typ muzyki. Jest to heavy metal - głównie Rammstein.Poszukuję następcy Bose, które zostały sprzedane. Tyma razem chciałbym coś nausznego, gdyż mam specyficzny typ małżowiny i większość słuchawek mi wypada a dokanałowych nie chcę bo dziwnie się w nich czuję.Słuchawki powinny być dość zgrabne i niewielkie.Moje obecne typy:Bang & Olufsen Form 2Beats by dr Dre Solo HD.Mogę wydać ok.500zł (niekoniecznie w Polsce) i chcę coś co spełni moje wymagania.Wybaczcie ale nie podam technicznych sformułowań na temat jakości dźwięku ani różnych epitetów z tym związanych bo nie znam terminologii i generalnie potrafię jedynie wyczuć dobry dźwięk - tak było w przypadku Bose.Czekam na odpowiedzi.Artur Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pacio94 #2 Napisano 3 czerwca 2012 B&O Form 2 nie słyszałem, ale można znaleźć o nich dość niepochlebne opinie... Beats'ów nie polecam do metalu, za bardzo mulą basem, one są dobre w tym co tworzy Dr. Dre Obejrzyj sobie Sennheiser'a HD239, albo jeśli chcesz z redukcją szumów, trochę drożej to pozostań wierny marce i weź BOSE AE2 Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach