xpadtech Napisano 28 października 2012 Udostępnij Napisano 28 października 2012 Witam,Chciałbym podłączyć swoją wieże do komputera, albo tylko jej głośniczki, ale nie wiem jak.Jestem w tych tematach laikiem więc wybaczcie słownictwo Zakończenia kabli głośników to druciane pręciki które podłącza sie do takich klamerek w mini wieży.Można to jakos podłączyć do komputera? Co jest mi potrzebne?Pomocy!Z góry dziękuje Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 28 października 2012 Udostępnij Napisano 28 października 2012 WitamSzkoda, że nie napisałeś modelu tej wieży. Powinno być tam wejście aux, którym możesz połączyć komputer z wieżą. Potrzebny będzie taki kabel :http://allegro.pl/kabel-jack-3-5mm-2-x-rca...2741242657.html [ KABEL JACK 3,5mm - 2 x RCA CINCH ]Same kolumny z komputerem nie zagrają (no chyba że aktywne). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xpadtech Napisano 28 października 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 października 2012 No ja mam jakies Daewoo I tak wygladają złącza:TO bedzie działać z tym kabelkiem?Jakies sterowniki trzeba do tego?Jak włącze muzyke w komputerze to bedzie przez głośniki grać?Dzięki:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 29 października 2012 Udostępnij Napisano 29 października 2012 WitajWidzę, że Twoja wieża, to taki mały wielofunkcyjny odtwarzacz. Spróbuj podłączyć, przez coaxial. Sterowniki nie będą potrzebne . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xpadtech Napisano 29 października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 października 2012 Wooo,To który kabel zalecacie kupić?Bo teraz juz nie wiem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...