Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam wszystkich!

Chcę kupić amplituner za ok 800zł +/-200zl. Także będzie to coś używanego.
Prosiłbym Was o pomoc w dobraniu czegoś dla mnie. Poniżej kilka danych na temat użytkowania:

- TV/Film 65%; Muzyka/Radio (stereo) 20%; PS3 15%
- pokój 6m x 4,5m (fronty na dłuższej ścianie)

- głośniki (Revoxy pożyczone - jak uzbieram będę musiał coś wynaleźćicon_wink.gif

Front: Revox Sound G+S column
Tył: Revox Sound G+S shelf
center: do kupienia, chyba że się odnajdzie z zestawu Revoxa
SW: do kupienia w dalszej przyszłości
Zone 2: Tannoy M3

W ampli chciałbym mieć:
-możliwość nagłośnienia drugiego pokoju
-min 2 a najlepiej 3HDMI IN
-podoba mi się gadget w postaci systemu kalibracji z mikrofonem, ale chętnie usłyszałbym na ten temat opinie
-przyda się też pre out aby kiedyś dołożyć wzmacniacz stereo

Na alle są w tej kwocie amplitunery, tylko ciężko stwierdzić jaką markę wybrać, a tym bardziej na co patrzeć (w temacie KD jestem zielony, poza poczytnaiem internetu o temacie) Także proszę o pomoc.

• 4 weeks later...
Napisano
Cytat

Przeglądnąłem oferte popularnego serwisu z używanym sprzętem i to co znalazłem. Dla mnie są wszystkie ok - może coś z tego odradzice albo polecicie?

ONKYO TX-SR506
Onkyo TX-SR 607
Yamaha RX-V463
YAMAHA RX-V661
YAMAHA RX-V567
Denon avr 2807
DENON AVR-2106

wrzuciłeś do jednego wora tak różne urządzenia że trudno je porównać, łączą je chyba tylko dwie rzeczy:

1. żaden nie spełnia wszystkich Twoich wymagań
2. wszystkie są w tym samym przedziale cenowym do 1000zł

Zastanów się nad swoimi wymaganiami, a w zasadzie nad jednym - w tym przypadku najważniejszym - wejścia HDMI - jeśli zrezygnujesz z HDMI możesz w kwocie do 1000zł kupić bardzo dobry wzmacniacz, który spełni wszystkie pozostałe wymagania.

Po co Ci wejście HDMI ? Dla wygody ? Czy oczekujesz upscalingu do wyższej rozdzielczości ?