tdx Napisano 3 listopada 2012 Napisano 3 listopada 2012 Witam wszystkich!Chcę kupić amplituner za ok 800zł +/-200zl. Także będzie to coś używanego.Prosiłbym Was o pomoc w dobraniu czegoś dla mnie. Poniżej kilka danych na temat użytkowania:- TV/Film 65%; Muzyka/Radio (stereo) 20%; PS3 15%- pokój 6m x 4,5m (fronty na dłuższej ścianie)- głośniki (Revoxy pożyczone - jak uzbieram będę musiał coś wynaleźćFront: Revox Sound G+S columnTył: Revox Sound G+S shelfcenter: do kupienia, chyba że się odnajdzie z zestawu RevoxaSW: do kupienia w dalszej przyszłościZone 2: Tannoy M3W ampli chciałbym mieć:-możliwość nagłośnienia drugiego pokoju-min 2 a najlepiej 3HDMI IN-podoba mi się gadget w postaci systemu kalibracji z mikrofonem, ale chętnie usłyszałbym na ten temat opinie-przyda się też pre out aby kiedyś dołożyć wzmacniacz stereoNa alle są w tej kwocie amplitunery, tylko ciężko stwierdzić jaką markę wybrać, a tym bardziej na co patrzeć (w temacie KD jestem zielony, poza poczytnaiem internetu o temacie) Także proszę o pomoc. Odpisz, cytując
tdx Napisano 3 listopada 2012 Autor Napisano 3 listopada 2012 Przeglądnąłem oferte popularnego serwisu z używanym sprzętem i to co znalazłem. Dla mnie są wszystkie ok - może coś z tego odradzice albo polecicie? ONKYO TX-SR506Onkyo TX-SR 607 Yamaha RX-V463 YAMAHA RX-V661 YAMAHA RX-V567 Denon avr 2807 DENON AVR-2106 Odpisz, cytując