tdx Napisano 3 listopada 2012 Napisano 3 listopada 2012 Witam wszystkich!Chcę kupić amplituner za ok 800zł +/-200zl. Także będzie to coś używanego.Prosiłbym Was o pomoc w dobraniu czegoś dla mnie. Poniżej kilka danych na temat użytkowania:- TV/Film 65%; Muzyka/Radio (stereo) 20%; PS3 15%- pokój 6m x 4,5m (fronty na dłuższej ścianie)- głośniki (Revoxy pożyczone - jak uzbieram będę musiał coś wynaleźćFront: Revox Sound G+S columnTył: Revox Sound G+S shelfcenter: do kupienia, chyba że się odnajdzie z zestawu RevoxaSW: do kupienia w dalszej przyszłościZone 2: Tannoy M3W ampli chciałbym mieć:-możliwość nagłośnienia drugiego pokoju-min 2 a najlepiej 3HDMI IN-podoba mi się gadget w postaci systemu kalibracji z mikrofonem, ale chętnie usłyszałbym na ten temat opinie-przyda się też pre out aby kiedyś dołożyć wzmacniacz stereoNa alle są w tej kwocie amplitunery, tylko ciężko stwierdzić jaką markę wybrać, a tym bardziej na co patrzeć (w temacie KD jestem zielony, poza poczytnaiem internetu o temacie) Także proszę o pomoc. Odpisz, cytując
tdx Napisano 3 listopada 2012 Autor Napisano 3 listopada 2012 Przeglądnąłem oferte popularnego serwisu z używanym sprzętem i to co znalazłem. Dla mnie są wszystkie ok - może coś z tego odradzice albo polecicie? ONKYO TX-SR506Onkyo TX-SR 607 Yamaha RX-V463 YAMAHA RX-V661 YAMAHA RX-V567 Denon avr 2807 DENON AVR-2106 Odpisz, cytując
BC_Leszcz Napisano 28 listopada 2012 Napisano 28 listopada 2012 Cytat Przeglądnąłem oferte popularnego serwisu z używanym sprzętem i to co znalazłem. Dla mnie są wszystkie ok - może coś z tego odradzice albo polecicie? ONKYO TX-SR506Onkyo TX-SR 607 Yamaha RX-V463 YAMAHA RX-V661 YAMAHA RX-V567 Denon avr 2807 DENON AVR-2106 wrzuciłeś do jednego wora tak różne urządzenia że trudno je porównać, łączą je chyba tylko dwie rzeczy:1. żaden nie spełnia wszystkich Twoich wymagań2. wszystkie są w tym samym przedziale cenowym do 1000złZastanów się nad swoimi wymaganiami, a w zasadzie nad jednym - w tym przypadku najważniejszym - wejścia HDMI - jeśli zrezygnujesz z HDMI możesz w kwocie do 1000zł kupić bardzo dobry wzmacniacz, który spełni wszystkie pozostałe wymagania.Po co Ci wejście HDMI ? Dla wygody ? Czy oczekujesz upscalingu do wyższej rozdzielczości ? Praktycznie każdy TV ma kilka wejść HDMI więc ze źródeł HD sygnał video możesz podpiąć bezpośrednio do TV. Zauważ również że łącząc amplituner po komponencie możesz swobodnie mieć w TV 1080i i to bez HDCP (o ile amplituner wykonuje poprawnie konwersje video)Nie omówię wszystkich przedstawionych propozycji, ale na przykładzie Denona (bo te dwa są chyba dużo lepsze od pozostałych) masz:Denon AVR-2106 - przyzwoity wzmacniacz z 2006 roku ale bez HDMI !Denon AVR-2807 - również niezły wzmacaniacz z 2007 roku, ale z HDMI w wersji 1.1 - raczej spodziewałbym się problemów we współpracy z nowszymi urządzeniami Poza tym żaden z powyższych nie jest chyba najlepszym wyborem jeśli chodzi o Denona do 1000złMyślę że do 1000zł znajdziesz Denona z serii AVR-38xx , bez HDMI (np. modele: 3803, 3805, 3806) ale są to dźwiękowo dużo lepsze urządzenia - w oparciu o nie zbudujesz bardzo dobry tor audio, a video po komponencie też powinno być bez zarzutu w 1080i , a zawsze pozostaje możliwość podłączenia video bezpośrednio do TV bez konwersji sygnału video.Niestety do 1000zł masz wybór: kiepski dźwięk z HDMI (z szansą na niezłe upscalery video) albo bardzo dobry dźwięk ale bez HDMI (z lepszymi lub gorszymi "polepszaczami" video po wyjściach komponentowych)zerknij na to:http://allegro.pl/amplituner-yamaha-dsp-a1...2796442150.htmlhttp://allegro.pl/amplituner-denon-avr-380...2801594929.htmlhttp://allegro.pl/amplituner-kino-domowe-d...2828502451.html Odpisz, cytując
Recommended Posts