Traxe Napisano 15 listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 listopada 2012 Witam, Chcę kupić sprzęcik audio do pokoju ok. 30m2. Sprzęt ma służyć głównie do średnio-głośnego słuchania muzyki w domu, na małych imprezach, a także jako kino domowe. Maksymalnie chciałbym przeznaczyć 1000zł. Mam na oku 2 kolumny od znajomego - Polaris 300, myślę że mógłbym ja kupić za ok 700 zł. Mogę je kupić osobno lub w zestawie ze wzmacniaczem technicsa SU-V570 i cd sl pg 480 za około 1000zł. Dodam, że jako główne źródło dźwięku będę używać Pc/Tv/Dvd.Pytanie więc czy lepiej brać komplet czy same kolumienki i dokupić może jakiś amplituner/wzmacniacz 5.1 pod kino domowe za ok 300zł?Proszę Was o poradę, gdyż jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 15 listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 listopada 2012 Do 700zł znajdziesz sporą ilość lepszych kolumn... choćby:Kenwood LSK-500Pioneer HPM-70HECO PCX-4JAMO Pro 200AJak na Twoje wymagania sprawdzą się idealnie, tylko przydałoby się pod nie zrobić jakieś ~50cm podstawki, bo to typ kolumn tzw. regałowych (dziś już nikt w sumie takich nie robi, nie licząc naszego TONSILa z nieśmiertelnymi ALTUSami).Co do wzmaka to też nie ma co się za bardzo zastanawiać, ważne, żeby miał dużą moc czyt. mocny zasilacz. Przykłady:Yamaha A-960ewentualnie jadąc totalnie po bandzieTechnics SH-8030 + SHARP SX-8800 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traxe Napisano 15 listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 listopada 2012 O, dzięki za propozycje, a co myślisz o tym zestawie: http://allegro.pl/glosniki-kolumny-prism-5...2766199848.html ?Jak się ma do tych wymienianych przez Ciebie i wspomnianych przeze mnie wyżej? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...