smuggleros Napisano 20 listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 listopada 2012 Witam! To mój pierwszy post no i jestem troszkę zielony w tych tematach, także chciałem spytać jaka zewnętrzna karta dźwiękowa pod USB (fajnie jakby miała funkcję wzmacniacza pod handlera) najlepiej by pasowała pod Senki HD 380 pro. Na słuchawkach słucham wszystkiego, od hip-hopu po muzykę klasyczną, oglądam filmy, lecz mniej gram w gry i ich nie brałbym pod uwagę. Zastanawiałem się nad Fiio E10, E17 i Audiotrak Maya U5. Ceny ich troszkę się różnią, jednak uznajmy, że jeśli jakość była by dużo lepsza, to mogę to zaakceptować. Dodatkowym plusem była by niższa cena w Anglii. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 20 listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 listopada 2012 A ogólnie jak wysoki jest założony budżet (może być w funtach )? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homzik Napisano 20 listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 listopada 2012 Chcesz kupować w Anglii czy w Polsce?Te FiiO to bardziej DAC-i, a Maya - karta muzyczna. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smuggleros Napisano 20 listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 listopada 2012 Obojętnie czy w Anglii, czy w Polsce. Powiedzmy, że około 400 zł, lub 100 funtów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 21 listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 listopada 2012 Myślę, że Fiio E10, albo Audiotrak Prodigy Cube będą ok. Urządzenia się trochę różnią, więc wybierz to, które Ci będzie funkcjonalnie bardziej odpowiadało. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...