sarenka Napisano 24 listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 listopada 2012 Witam , Poszukuję wzmacniacza słuchawkowego , budżet 500zł .Na razie znalazłem coś takiego :Audinst HUD-mx1 ewentualnie Pro-Ject Head Box .Słuchawki AKG K142 hd Ewentualnie CD z wzmacniaczem na wyjście słuchawkowe . Jestem laikiem w kwestiach audio , dlatego liczę na pomoc . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 24 listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 listopada 2012 Może coś od Holdegron'a? Audinst to bardziej karta dźwiękowa, a Pro-Ject ma tak wysoką impredancję wyjściową, że praktycznie z każdymi słuchawkami będzie problem z kontrolą basu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sarenka Napisano 24 listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 listopada 2012 Dzięki za podpowiedz , tylko który model do H1 czy H2 ? Do słuchaweczek AKG K142 HD Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 24 listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 listopada 2012 To bardziej kwestia funduszy, im więcej masz tym lepszy kupujesz Słuchawki masz całkiem dobre, więc raczej potencjał Holdegrona się marnował nie będzie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sarenka Napisano 24 listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 listopada 2012 Znalazłem jeszcze coś takiego :FIIO E9podobno jest to praktycznie to samo co Holdegron H1 , urządzenie oparte na kostce TPA6120 . Z tego co widzę ma dodatkowo wyjście usb choćjakoś ekstra mi na tym nie zależy , bardziej na jakości dźwięku . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...