MAreve Napisano 11 lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 lutego 2013 Witam, poszukuję jakiegoś dobrego sprzętu audi, będzie używany przede wszystkim do słuchania muzyki i oglądania filmów. Najbardziej zależy mi na dobrej jakości i od czasu do czasu mieć co podkręcić żeby sąsiedzi ponarzekali . Prosiłbym o waszą pomoc.Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 11 lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 lutego 2013 Cytat Witam, poszukuję jakiegoś dobrego sprzętu audi, Witamy, niestety sprzętu audi to my tu nie pomożemy.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAreve Napisano 11 lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 lutego 2013 Napisałem tutaj , ponieważ nie znam się na tyle (prawie wcale) żeby zadecydować czy sprzęt audio czy kino domowe będzie lepsze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 11 lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 lutego 2013 Nie wiem jakie KD chciałbyś zmieścić na 9m2, no chyba, że tylko Ty, pięć kolumn i amplituner...Oczywiście, że stereo. Nowe czy używane? Co ma być w zestawie? Wzmacniacz + 2 kolumny? Odtwarzacz też? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAreve Napisano 11 lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 lutego 2013 Naprawdę nie wiem co ma być w zestawie , zestaw wolałbym nowy , chciałbym żebyście to wy mi dobrali sprzęt , tak abym uzyskał najlepszą jakość. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAreve Napisano 11 lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 lutego 2013 Fajnie jakby był odtwarzacz, choć chciałbym też taką możliwość żeby podłączyć po laptopa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...