Taniej Napisano 2 lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 lipca 2013 Witam, kupiłem 3 tygodnie temu kabel głośnikowe chord epic twin gra on już ponad 100 godzin, czy jest to wystarczające a żeby sie wygrał w 100%. Kabel który miałem pożyczonych do odsluchu grał o wiele lepiej niewiem czy tamten był wygrzany a moj nie. Drugą rzeczą jest nadruk na kablu w moim jest napisane the chord company epic. A na innych kablach jest the chord company epic twin i nie wiem czy nie mam jakiś podróbki. Kabel w górze gra jak by było wszystko sklejone a w dole jest tak rozlany i mechaniczne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angel Napisano 2 lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 lipca 2013 Gdzie kupiłeś ten kabel? Czy jako nowy a może używany? Poprzedni był z tego samego źródła?Powinno być Twin. Nie wiem, może to poprzednia wersja? Może zrób zdjęcia i wyślij do dystrybutora albo któregoś z dealerów zapytanie czy to oryginalny kabel. albo co to za model?Jeśli masz taką możliwość, to oddaj ten kabel. Myślę, że 100 godzin powinno wydobyć z niego większość cech, które pamiętasz z poprzedniego odsłuchu. Chyba coś tu jest nie tak.I na koniec. Na pewno dobrze podłączyłeś kable, nie zamieniłeś plusa z minusem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Taniej Napisano 2 lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 lipca 2013 Cytat Gdzie kupiłeś ten kabel? Czy jako nowy a może używany? Poprzedni był z tego samego źródła?Powinno być Twin. Nie wiem, może to poprzednia wersja? Może zrób zdjęcia i wyślij do dystrybutora albo któregoś z dealerów zapytanie czy to oryginalny kabel. albo co to za model?Jeśli masz taką możliwość, to oddaj ten kabel. Myślę, że 100 godzin powinno wydobyć z niego większość cech, które pamiętasz z poprzedniego odsłuchu. Chyba coś tu jest nie tak.I na koniec. Na pewno dobrze podłączyłeś kable, nie zamieniłeś plusa z minusem? Witam, kabel został zakupiony audiocenter Kraków, kabel jest nowy poprzedni był z tego samego żródło. Kabel jest na 100% podłączony dobrze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angel Napisano 2 lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 lipca 2013 No to napisz czy zadzwoń do nich. Przedstaw jak się sprawa ma i co oni na to? Może pomylili kable i dali Ci inny model? A może te kable faktycznie aż tak długo się wygrzewają, choć nie chce mi się w to wierzyć. Myślę, że otrzymasz od nich jakąś odpowiedź, może wskazówkę a może wymienią Ci kable na inne? Spróbuj.I daj znać jak to dalej się potoczyło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.