Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam. Poszukuję pomocy w dziedzinie akustyki. Do rzeczy.. Kształt mojego pokoju jest naprawdę nietypowy icon_eek.gif , co sprawia mi problemy akustyczne od kilku lat. Nie poradzę sobie z tym sam, a próbowałem już wiele razy.
Załączam schemat pomieszczenia.

DSC01446.jpg

Mistrzem painta nie jestem, ale myślę, że pokazałem co trzeba. Szukam jakiegokolwiek optymalnego zestawu, ustawienia itp. Jestem kompletnie zmieszany przez to pomieszczenie i gotowy na poważne zakupy, byle tylko to miało jakiś akustyczny sens. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

P.S.: Nadmieniam, iż jestem zdecydowanie początkujący w sprawach akustyki. icon_rolleyes.gif

Napisano
No, żebyś za dużo napisał to powiedzieć nie można.
Gra Ci tam coś ? czy dopiero planujesz zakupy?
Jaki kłopot z akustyką masz ? a może tylko przewidujesz kłopoty?
Ze względu na powierzchnię i kubaturę należą się tam konkretne kolumny podłogowe i wzmacniacz, który napędzi je sensownie.
Nam się tu należy więcej informacji zdecydowanie, a jakich to znajdziesz wskazówki tu: http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.html
Napisano
Faktycznie, jednak podałem mało danych..
To będzie tak:

Na sprzęt mam do wydania około 3000 zł , ale istnieje możliwość szybkiego dozbierania/dokupienia w późniejszym terminie elementów.
Słucham zdecydowanie cięzkiej muzyki, ale nie chciałbym wykluczać całkowicie miękkich brzmień. Aktualnie w pokoju stoi stary Pioneer podpięty pod kompa i 2 kolumny, czego nie używam (czyli można powiedzieć, że nic nie gra).