BarD Napisano 8 maja 2014 Napisano 8 maja 2014 Witam. Poszukuję pomocy w dziedzinie akustyki. Do rzeczy.. Kształt mojego pokoju jest naprawdę nietypowy , co sprawia mi problemy akustyczne od kilku lat. Nie poradzę sobie z tym sam, a próbowałem już wiele razy. Załączam schemat pomieszczenia. Mistrzem painta nie jestem, ale myślę, że pokazałem co trzeba. Szukam jakiegokolwiek optymalnego zestawu, ustawienia itp. Jestem kompletnie zmieszany przez to pomieszczenie i gotowy na poważne zakupy, byle tylko to miało jakiś akustyczny sens. Z góry dziękuję za odpowiedzi.P.S.: Nadmieniam, iż jestem zdecydowanie początkujący w sprawach akustyki. Odpisz, cytując
Adamc Napisano 8 maja 2014 Napisano 8 maja 2014 No, żebyś za dużo napisał to powiedzieć nie można.Gra Ci tam coś ? czy dopiero planujesz zakupy?Jaki kłopot z akustyką masz ? a może tylko przewidujesz kłopoty?Ze względu na powierzchnię i kubaturę należą się tam konkretne kolumny podłogowe i wzmacniacz, który napędzi je sensownie.Nam się tu należy więcej informacji zdecydowanie, a jakich to znajdziesz wskazówki tu: http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.html Odpisz, cytując