thor1978 Napisano 19 listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 listopada 2014 WitamKompletuję zestaw kina domowego ale przyznam się, że poza ogólnym pojęciem to jestem "zielony"Czy poniższy zestaw w Waszej ocenie jest OK ? Max. koszt 3000złAmplituner: DENON AVR-X1000. Ten model nie ma dostępu przez WiFi. Zastanawiam się po co WiFi w takim amplitunerze i czy to niezbędne ?Głośniki: DENON SYS 5.1 (niestety nie mogę być większe z uwagi na brak miejsca do zamontowania większych)Blu-ray SAMSUNG BD-H6500Zestaw ma służyć jako kino domowe do pokoju w bloku 20-25m2, odtwarzanie muzyki z płyt jak i mp3 i do słuchania radia (muzyka rockowa i heavy metalowa) oraz oglądania filmów. Ponadto, jako że nie mam w telewizorze (Sharp sharp LC 40LX810e) funkcji dostępu do internetu - odtwarzacz Blu-ray powinien umożliwić dostęp do Internetu poprzez WiFi (ipla, youtube i inne) i sprawne odtwarzanie filmów z sieci.z góry dzięki chociaż za krótki komentarzthor1978 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
don Napisano 20 listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 listopada 2014 pasmo przenoszenia 150 Hz - 20 kHzimpedancja 6 ohmswymiary (szer x wys x głęb) 105 x 200 x 150 mmOgraniczają Cię wymiary w pionie czy poziomie ? Bo te nie są jakieś mikrusy a pasmo przenoszenia tragiczne, za duża dziura do uzupełnienia przez subwoofer. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...