Zollw Napisano 27 grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2014 Witam wszystkich! Na początek napiszę że jestem laikiem w tych sprawach i proszę Was o wyrozumiałość Piszę do Was ponieważ mam ogromny problem z podłączeniem Kina domowego dav dz 630 z telewizorem Tomson 40fw3323 plus konsola ps4. Mój sprzęt podłączyłem następująco: Konsola do TV za pomocą kabla HDMI, a kino domowe za pomocą eurozłącza. W ten sposób działa mi tylko jeden głośnik przedni lewewy, chyba że przestawię na inną opcję to działają dwa głośniki lewe i subwoofer. Domyślam się że jest to wina braku jakiś kabli, niestety nie wiem jaki mam zakupić żeby cieszyć się graniem i oglądaniem filmów 5.1 Pozdrawiam i proszę o zrozumienie Przemek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek75 Napisano 27 grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2014 Jak zrozumiałem oglądając film na np. TVP1 to telewizor wysyła kablem euro tylko sygnał do jedenej kolumny tego kina ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zollw Napisano 27 grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 grudnia 2014 Dokładnie, ale gdy oglądam film na dvd to działa wszystko ładnie pięknie. Jest jeszcze opcja podłączenia kabla hdmi do amplitunera, ale jest dopisane przy gniazdku (out) czyli jak rozumiem sygnał będzie z amplitunera wysyłany do tv, ale nie odbierany? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...