1986 Napisano 2 stycznia 2015 Napisano 2 stycznia 2015 Hej.Chciałbym zakupić gramofon do starych płyt winylowych. Mam kilka nowych, ale głównie odziedziczone stare sprzed '80r. Gramofon chciałbym podłączyć pod kino domowe sony bdv-n9100w. Nie znam się na gramofonach, a nie chciałbym kupić bubla, który porysuje płyty....Jakieś propozycje? Proszę o pomoc Odpisz, cytując
jacek75 Napisano 2 stycznia 2015 Napisano 2 stycznia 2015 Nowy, czy używany, masz wejscie na gramofon w tym kinie sony? Jak nie, to musisz mieć przedwzmacniacz, lub z takowym już wbudowanym kupić gramofon .Tu masz temat z przed kilku dni, czytałeś, wnioski jakieś ? http://forum.audio.com.pl/index.php?s=&...st&p=126463 Odpisz, cytując
1986 Napisano 2 stycznia 2015 Autor Napisano 2 stycznia 2015 wolałbym nowy... a w kinie mam tylko CHINCZe. Odpisz, cytując
jacek75 Napisano 2 stycznia 2015 Napisano 2 stycznia 2015 Cytat ... a w kinie mam tylko CHINCZe. W takim nowym kinie z blurayem to bardziej hdmi A na poważnie to chyba nie chinche tylko wejście na chinche, no ale masz wejście na gramofon?, przeczytaj opis/nazwę tego wejścia, czy instrukcje.Zadając takie pytanie, chyba jednak nie przeczytałeś tego w sumie identycznego wątku jak Twój, który wcześniej podałem, bo wiedziałbyś . Odpisz, cytując
Recommended Posts