76ers Napisano 1 kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 kwietnia 2015 Witam.Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprzętu audio. Użytkuje na codzień to co przeciętny Kowalski, dlatego kiedy przyszło do wstępnej wyceny wartości rzeczy znalezionych na strychu oraz nazewnictwa CO TAKIEGO POSIADAM, złapałem się za głowę i trafiłem na to forum z nadzieją, że znajdę tu pomoc.Google nie odpowiedziało mi na żadne z haseł, dlatego jeśli ktoś jest w stanie powiedzieć mi:a) co to takiegob) krótka specyfikacjac) przybliżona wartośćd) gdzie oprócz allegro mogę tym handlowaćTO BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY ; )1. Compact Anlage Electronic 3003 Stereo2. Grundig TK 19 de lux3. Braun Audio 400 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arti Napisano 2 kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 kwietnia 2015 Ciężko będzie zanaleźć jakiekolwiek informacje na tema tego sprzętu. a już napewno nie sprzedaż za wysokie pieniądze. jak zauważyłeś jest mnóstwo róznego rodzaju komponentów audio na rynku. moja rada jest taka o ile chcesz to sprzedać - wystaw na allegro bez ceny minimalnej na licytacje i kontroluj co się dzieje. pamiętaj tylko, że sprzęt musi być sprawny i nadawać się do ekspoatacji... inaczej nie widzę sukcesu niestety ze sprzedażą, chyba że trafi się kupujący, który będzie wiedział coś nie coś o nim. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 3 kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 3 kwietnia 2015 Cześć.Czy tak ciężko kliknąć tu i tam ?Zobacz :1. Compact Anlage Electronic 3003 Stereo (tutaj co prawda inny sprzęt, ale bardzo podobny)http://www.ebay.de/itm/Plattenspieler-Phil...=item35e787d3c52. Grundig TK 19 de luxhttp://www.ebay.co.uk/itm/Grundig-TK19-Ton...=item46370968083. Braun Audio 400http://www.ebay.de/itm/braun-audio-400-/12...=item1c502c39be Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...