Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Jako że jest to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość bo jestem zielony w tym temacie.
Pokój do którego chcę głośniki ma 18mkw na chwilę obecną posiadam 4xunitra tonsil space 86 + amplitunery unitra fonica pw9013/Diora ws3541
z zestawu jestem zadowolony ale potrzebuję czegoś do 2 domu. Słucham głównie rocka,metalu,trochę popu ale to niewiele. Głośniki najlepiej jakby były podłogowe (moim skromnym zdaniem wyglądają po prostu najlepiej) . Zastanawiałem się nad czymś w stylu Magnat monitor supreme 1002 ale jestem otwarty na propozycję zarówno podłogowych jak i podstawkowych głośników. Szczerze mówiąc najbardziej nie zależy mi na basie lecz na dźwięku całości, spójnym a nie słychać tylko bas i nic więcej .
Proszę o pomoc w doborze kolumn i wzmacniacza a za wszystkie odp dzięki wielkie .
Napisano
Fonica PW9013 oraz Ws354 to wzmacniacze, nie amplitunery. Amplituner to urządzenie łączące w jednej obudowie wzmacniacz i tuner (ampli - tuner).

Na wstępie chciałbym cie od razu uświadomić, że space86 to bardzo niskiej jakości kolumny, w środowiskach miłośników unitry uważane są za najgorsze zestawy tonsilu z okresu lat 80 tych, ale to dobrze, bo teraz dowolny zestaw dobrany przez nas powinien cie usatysfakcjonować.

Tani wzmacniacz tzn. ? najlepiej było by wyznaczyć budżet ogólny i wtedy dobrać kolumny i wzmacniacz w tym zakresie, łączenie kolumn za 800zł ze wzmacniaczem za np. 200 może być złym pomysłem chociaż to zależy, ale w tej cenie tak zdecydowanie będzie, natomiast np. kolumny za 500zł i wzmacniacz za 400 - taki zestaw wypadnie już na pewno dużo lepiej od poprzedniego.

Kolumny muszą być nowe ? na rynku wtórnym za choćby 500zł da się znaleźć naprawdę niezłe pozycje. Serii Magnat Supreme bym unikał, to bardzo przeciętne kolumny, zresztą w tej cenie o nowy zestaw podłogowy - dobry, raczej ciężko.