markot84 Napisano 8 kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 kwietnia 2008 Witam chciałbym się was drodzy użytkownicy portalu Forum Audio zapytać czy Zestaw głośników czyli 5.1 JBL serii Es zagrają dobrze ze amplituderem firmy Yamaha dokładnie chodzi mi o dwa modele. Jestem laikiem w tych sprawach a chce sobie kupić dość dobre kino domowe. Proszę o opinię czym różnią się te dwa modele aplituderów i który polecacie:Chodzi o zestaw:Zestaw kina domowego oparty na amplitunerze Yamaha RX-V661, odtwarzaczu Yamaha DVD-S661, oraz głośnikach JBL ES Pack (5.1)oraz YAMAHA RX-V861+DVD S661+JBL ES80(2szt) +ES20(2szt) + ES25C(1szt) + ES150P(1szt)A może nie polecacie tych zestawów bo słyszałem zę te głośniki najlepiej grają z aplituderami firmy HARMAN KARDON. Czy jest duża różnica miedzy Yamaha a Herman KArdon a może jakiś Denon. Proszę o wasze opinie bo górna granica budżetowa bez kabelki to miej więcej 8000. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo1964 Napisano 8 kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 kwietnia 2008 Różnica pomiędzy amplitunerami Yamahy i H/K polega głównie na zdecydowanie lepszym brzmieniu w stereo (H/K), innym sposobie pomiaru mocy wyjściowej (Yamaha podaje zawyżoną moc przy wysterowanym jednym kanale, w praktyce spada ona ponad dwukrotnie). Z kolei Yamaha ma bardziej rozbudowany DSP co owocuje większą liczbą tzw. "bajerów".Nie sądzę by te kolumny źle zagrały ale podczas odsłuchu proponuję dla porównania posłuchać także muzyki z ulubionych płyt na odpowiadających cenowo modelach Harmana z tym zestawem kolumn. W kinie będzie z pewnością doskonale na sprzęcie obu tych marek. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...