Skocz do zawarto艣ci

Recommended Posts

Napisano
Witam chcia艂bym si臋 was drodzy u偶ytkownicy portalu Forum Audio zapyta膰 czy Zestaw g艂o艣nik贸w czyli 5.1 JBL serii Es zagraj膮 dobrze ze amplituderem firmy Yamaha dok艂adnie chodzi mi o dwa modele. Jestem laikiem w tych sprawach a chce sobie kupi膰 do艣膰 dobre kino domowe. Prosz臋 o opini臋 czym r贸偶ni膮 si臋 te dwa modele aplituder贸w i kt贸ry polecacie:

Chodzi o zestaw:

Zestaw kina domowego oparty na amplitunerze Yamaha RX-V661, odtwarzaczu Yamaha DVD-S661, oraz g艂o艣nikach JBL ES Pack (5.1)

oraz

YAMAHA RX-V861+DVD S661+JBL ES80(2szt) +ES20(2szt) + ES25C(1szt) + ES150P(1szt)

A mo偶e nie polecacie tych zestaw贸w bo s艂ysza艂em z臋 te g艂o艣niki najlepiej graj膮 z aplituderami firmy HARMAN KARDON. Czy jest du偶a r贸偶nica miedzy Yamaha a Herman KArdon a mo偶e jaki艣 Denon. Prosz臋 o wasze opinie bo g贸rna granica bud偶etowa bez kabelki to miej wi臋cej 8000.
Napisano
R贸偶nica pomi臋dzy amplitunerami Yamahy i H/K polega g艂贸wnie na zdecydowanie lepszym brzmieniu w stereo (H/K), innym sposobie pomiaru mocy wyj艣ciowej (Yamaha podaje zawy偶on膮 moc przy wysterowanym jednym kanale, w praktyce spada ona ponad dwukrotnie). Z kolei Yamaha ma bardziej rozbudowany DSP co owocuje wi臋ksz膮 liczb膮 tzw. "bajer贸w".

Nie s膮dz臋 by te kolumny 藕le zagra艂y ale podczas ods艂uchu proponuj臋 dla por贸wnania pos艂ucha膰 tak偶e muzyki z ulubionych p艂yt na odpowiadaj膮cych cenowo modelach Harmana z tym zestawem kolumn. W kinie b臋dzie z pewno艣ci膮 doskonale na sprz臋cie obu tych marek.
Napisano
W audio 2/2008 by艂 test Amplituner贸w Yamaha RX-V661 i miedzy innymi Harman/Kardon AVR 247
Harman/Kardon Jest dro偶szy co najmniej 700z艂. Wed艂ug test贸w moc w stereo by艂a mniejszy od yamahy a przy 5 kana艂ach by艂a taka sama

Np.
Harman/Kardon AVR 247 2.2 ty艣
http://allegro.pl/item342471372_harman_kar...tem_olkusz.html

Yamaha RX-V661 1.5 ty艣
http://allegro.pl/item338211815_yamaha_rx_...tem_olkusz.html
Napisano