Skocz do zawartości

Kolumny + wzmacniacz do pokoju 16m2


Belerofon

Recommended Posts

Witam,

Chciałbym kupić używany zestaw stereo wzmacniacz + dwie kolumny podłogowe do pokoju 16m2 w "kwadracie",panele na podłodze. kolumny będą stać 2,5- 3 metry od siebie, na środku dłuższej ściany. Słucham głównie rocka i metalu. Mam kilka upatrzonych modeli ale chciałbym poznać opinię doświadczonych użytkowników. Z racji tego, że mieszkam w bloku zestaw nie będzie "katowany" chociaż przydałoby się od czasu do czasu mocne uderzenie. Po przeczytaniu opinii jestem nastawiony na wzmacniacze firmy Denon, z kolumnami mam duży problem. Nie znam się jak dobrać moce wzmacniacza do kolumn, więc prosiłbym o wyrozumiałość icon_smile.gif.

Rozważam zakup Denon pma-360 (nie wiem czy 60w na kanał wystarczy do takiego małego pokoju?) ale zastanawiam się też nad:
-Denon pma 560
-Pioneer a-x540
-PIONEER A-201
-Technics SU-VZ220 (chociaż o Technicsie czytałem niepochlebne opinie)
-Technics SU-V500
-Sherwood AX-5010R (nie znam firmy)
-Solavox Sa-2020

Co do kolumn:
-RFT B9251
-Germany TC 90/140 (chyba za słabe do Denona)
-WHD Germany 70/140watt (raczej też za słabe)
-Tonsil CHellenger 110W
-Conrad Audio C-1000 (mocą chyba by pasowały)
-Arcus TS-100
-Tonsil Scherzo 120
-Technics SB-C7
-Tonsil New Mildton 150 Watt

Będzie do tego podpięte dvd aby słychać płyt.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym kupić używany zestaw stereo wzmacniacz + dwie kolumny podłogowe do pokoju 16m2 w "kwadracie",panele na podłodze

Przydało by się planowane ustawienie kolumn.

chociaż przydałoby się od czasu do czasu mocne uderzenie. Po przeczytaniu opinii jestem nastawiony na wzmacniacze firmy Denon

W takim razie myślę, że denon to dobra droga, widzę go też w gatunku którego słuchasz.

Rozważam zakup Denon pma-360 (nie wiem czy 60w na kanał wystarczy do takiego małego pokoju?) ale zastanawiam się też nad: