Doni Napisano 5 maja 2008 Udostępnij Napisano 5 maja 2008 WitamMam pytanie o kolumny BMN B2, troche stare ale czy jare??Pokoik ma 10m2wzmacniacz Cambridge Audio Azur 540R V3subwoofer Rubikona (niepamiętam modelu ale było coś z 11)do odtwarzania PS3 Zastosowanie: do kino domowego, muzyka (stereo) prawie każdy rodzaj ogólnie uniwersalniebudżet do 3000zł choć te BMN B2 są w fajnej cenie i podobno(nie miałem przyjemności) nieźle grają, no i rodzima produkcja Słyszałem i czytałem że potrzebują solidnych podstawek, a w tym temacie jestem laikiem, mile widziane również propozycje.Czekam na wasze opiniePozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bert Napisano 5 maja 2008 Udostępnij Napisano 5 maja 2008 Jak się nie mylę ze sto lat temu w HFiM była recenzja tych kolumn! Recenzja była pochlebna wielce, ale znaleźć musisz sam ją ...A tak na marginesie - masz możliwość ich posłuchać? To by rozwiało wszelakie wątpliwości! A co do podstawek - poszukaj na Allegro lub w ogłoszeniach na audiostereo.pl użytkownika o nicku "Bronik"... Robi doskonałe standy w bardzo, bardzo dobrych cenach! Sam takie onegdaj miałem a na nich kolumny Dynaudio - standy dawały się z łatwością zasypać piaskiem/śrutem ołowianym, a poza tym były niezwykle solidne i stanowiły ozdobę salonu!Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bert Napisano 5 maja 2008 Udostępnij Napisano 5 maja 2008 A tak na marginesie i na dodatek z ciekawości...Po co Ci w 10 m kwadratowych subwoofer??? Rozbijasz nim orzechy włoskie??? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...