muzyczny_gość Napisano 7 maja 2008 Udostępnij Napisano 7 maja 2008 Zastanawiam sie nad sprzetem co wybrac jakie sa za.. a jakie przeciw...Ktos mi moze pomoc?Jestem laikiem w tym temacie zupelnym.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
selphy Napisano 11 maja 2008 Udostępnij Napisano 11 maja 2008 xbox 360masz wiecej gierjest tanszyi ma znakomita grafe Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 11 maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 maja 2008 a dvd, blu ray itp..?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
selphy Napisano 11 maja 2008 Udostępnij Napisano 11 maja 2008 dvd tez masz w xbox360 a plyty blu-ray sa dosyc drogie, ja osobiscie bym bral xbox'a Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 11 maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 maja 2008 a xbox jakie ma wyjścia Audio?mozna to podpiac do amplitunera? oby nie polaczenie optyczne.. ??? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...