TomekZ Napisano 2 lipca 2017 Udostępnij Napisano 2 lipca 2017 Szanowni Forumowicze, Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc: · W lutym 2016 zakupiłem słuchawki Audio-Technica w sklepie www.ajkomp.pl za pośrednictwem Ceneo. · Po kilku miesiącach użytkowania słuchawki uległy awarii i chciałem je reklamować. Sklep ajkomp.pl wykręcał się od reklamacji twierdząc, że od czasu mojego zakupu sklep zmienił właściciela (co okazało się nieprawdą), i w związku z tym nie odpowiada już za reklamacje – odpowiedzialność ponosi poprzedni właściciel lub dystrybutor (co też nie jest prawdą – przy zmianie właściciela sklep pozostał przy tej samej nazwie, więc odpowiedzialność pozostała). Przy kolejnych próbach kontaktu meilowych i telefonicznych sklep ajkomp.pl nie odpowiadał. Po czasie okazało się że firma się zamknęła, a w Internecie znalazłem sporo negatywnych opinii na ich temat. Ceneo po próbie kontaktu w tej sprawie powiedziało, że ze sklepem ajkomp.pl już nie współpracuje i rekomendują kontakt z policją lub rzecznikiem praw konsumenta. Ale nie pomogli mi w rozwiązaniu problemu. Pomimo, że w trakcie zakupu na Ceneo było dużo pozytywnych opinii tego sklepu. Niekoniecznie więc warto się tym kierować.. · Skontaktowałem się więc z dystrybutorem sprzętu Audio-Technica, firmą Audio Klan z prośbą o pomoc. Okazało się, że słuchawki które kupiłem pochodzą z importu równoległego (tj. nie były przeznaczone na rynek polski) i Audio Klan nie jest ich dystrybutorem i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za mój produkt. · Pomimo tego, Audio Klan zgodził się na swój koszt przyjąć reklamację i przysłać nowy produkt. Bardzo im za to dziękuję i polecam na przyszłość jako rzetelny sklep. Przepraszam wszystkich za mój przydługawy post. Można oczywiście powiedzieć mądry Polak po szkodzie i będzie to prawdą. Mam nadzieje, że moja historia pomoże chociaż na przyszłość jednej osobie dokonywać bardziej skrupulatnej weryfikacji sklepów internetowych. Pozdrowienia, Tomek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.