milagros Napisano 23 października 2017 Udostępnij Napisano 23 października 2017 (edytowany) Witam serdecznie szukam słuchawek nausznych BT do 500 zł. Nie znam się na temacie i chciałbym prosić o pomoc. Interesuje mnie dość basowe brzmienie. Będę używał do odsłuchu oraz czasami gier(rzadko) . Znalazłem kilka modeli i chciałbym abyście coś doradzili, z góry dzięki. - JBL T450BT - MARSHALL MAJOR II BLUETOOTH - SENNHEISER HD 4.40 BT (troszkę przekraczają budżet, ale niech będzie, że się łapią) - AUDIO-TECHNICA ATH-AR3BT - JBL E50BT - Bluedio T4 Turbine (nie mam nigdzie możłiwości odsłuchu) - MEEAUDIO AIR-FI MATRIX2 - SONY MDR-XB650BTB Do tej pory używałem PHILIPS SHB3060BK/00 i były moim zdaniem bardzo ciche. Pozdrawiam. Edytowano 23 października 2017 przez milagros Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 6 listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 listopada 2017 Mee Audio polecamy z ręką na sercu. Sprzedaliśmy tego dużo i nie ma żadnych zwrotów, problemów, reklamacji. Ludzie to kupują bardzo często po odsłuchu w naszym salonie. Do 500zł będziesz miał matrix2 https://sklep.rms.pl/mee-audio-matrix2-matrix-2-af62-af-62-bezprzewodowe-sluchawki-nauszne-bluetooth-nfc-z-mikrofonem Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts