Adrian Bojar Napisano 20 listopada 2017 Udostępnij Napisano 20 listopada 2017 Witam, Mam problem dot. słuchawek. Mianowicie, od miesiąca słuchawki nauszne działały poprawnie jednakże, dzisiaj odmawiają posłuszeństwa. Przez słuchawki odtwarza się dźwięk cichszy oraz nie wyraźny, dopiero gdy odpowiednio poruszam kablem, dźwięk powraca do normy, ale kabel musi ustać nieruchomo. Praktycznie miałem tak z wszystkim słuchawkami nausznymi (douszne ok), lecz lekceważyłem sprawę i kupowałem nowe. Proszę o pomoc, czy jest to wina komputera (wejścia jack) czy słuchawek. Czy da się to jakoś naprawić? Z.P. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 20 listopada 2017 Udostępnij Napisano 20 listopada 2017 Kiedy i gdzie się pojawia problem z kablem: gdy ruszasz koło nauszników czy przy wtyki minijack? Twoje słuchawki mają wymienny kabel czy jest on na stałe? Co to są za słuchawki? Bo czasami naprawa może być niepłacalna, gdy są warte poniżej 100zł a trzeba się z nimi dużo męczyć... pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adrian Bojar Napisano 21 listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 listopada 2017 (edytowany) 1. Zawsze się pojawia ten problem 2. Ruszam koło nauszników 3. Stały kabel 4. Genesis Argon 200 5. Cena ok. 60zł Edytowano 21 listopada 2017 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma sensu cytować go w całości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 21 listopada 2017 Udostępnij Napisano 21 listopada 2017 Jeżeli masz już kilka takich uszkodzonych słuchawek-to radziłbym spróbować samodzielnie je naprawić: rozmontować nauszniki i sprawdzić w jakim stanie jest połączenie kabla z przetwornikiem i pobawić się lutownicą (zostawiając stary kabel albo kupując nowy zakończony wtykiem minijack). No a druga możliwość-to kupić słuchawki bezprzewodowe. To może być lepsze wyjście-są ludzie którym zwykle słuchawki przewodowe służyły dość krótko i dopiero przejście na Bluetooth lub WiFi rozwiązało problem. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.