Konrad Koczenda #1 Napisano 17 grudnia 2017 Witam wszystkich czytających. Mam problem otóż posiadam Onkyo tx 8150 oraz konto deezer Premium. Pruboje się zalogować na konto przez ampituner lecz niestety za każdym razem wyskakuje komunikat że wprowadziłem zle dane.( oczywiście wprowadzam poprawne). Czy ktos z was parowal urządzenie z dezzerem i czy mu się udało?? Dziękuję za wasze odpowiedzi. Nie ukrywam że funkcja bezpośrednio korzystania z deezera jest dla mnie bardzo ważna. Proszę o pomoc Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad Koczenda #2 Napisano 18 grudnia 2017 Udało się gdyby ktoś miał podobny problem należy zaktualizować oprogramowanie. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Oxywie #3 Napisano 18 grudnia 2017 Jest nowe oprogramowanie do TX-8150 ??? Mój od początku ma: TX-8150 (07-10-2015) (Version 1030-1000-0000) Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grzegorz8370 #4 Napisano 18 grudnia 2017 Mam to samo oprogramowanie co Oxywie a kupilem amplituner w maju. O nowym nic nie ma na stronie Onkyo. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad Koczenda #5 Napisano 10 czerwca 2020 Odświeżam temat,jest nowe oprogramowanie do TX-8150 nareszcie działa cała kolekcja deezera podaje link https://www.intl.onkyo.com/support/firmware/tx-8150.html Pozdrawiam Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach