Tirren Napisano 17 lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 lipca 2008 WitamNa samym początku chciałbym zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem w sprawach car audio i z tego względu proszę Was o pomoc.Wybrałem 3 odtwarzacze w przedziale do 300zł a są nimi Pioneer DEH-4000MP, Pioneer DEH-4000UB, JVC KD-G351.Nie pytajcie dlaczego akurat te modele Jaka jest różnica pomiędzy Pioneer DEH-4000MP, a Pioneer DEH-4000UB bo szczerze to ja tych różnic nie widzę (hehe może jestem ślepy )A teraz które z tych sprzętów car audio polecacie. Nie sugerujcie się wyglądem bo ja już to uczyniłem hehehe.Za pomoc z góry dziękujęPaweł Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 17 lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 lipca 2008 Ja bym tych trzech wybrał.............Blaupunkta. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzyczny_gość Napisano 18 lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 lipca 2008 jest taki działzapytam tak: co chcesz a co jest Ci zbedne w radio do samochodu? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tirren Napisano 18 lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 lipca 2008 O kurcze nie zauważyłem w takim razie proszę moderatora o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu.potrzebne jest mi wejście usb i odtwarzanie mp3. Prosiłem o porównanie tych trzech modeli i wypisanie różnic pomiędzy pionami. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kibic1 Napisano 18 lipca 2008 Udostępnij Napisano 18 lipca 2008 Wersja ub jest przeznaczona między innymi na rynek polski.Radzę kupić tą wersję bo na nią będziesz miał polską gwarancję Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tirren Napisano 19 lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 19 lipca 2008 Kibic1 dziękuję Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...