Geto90 Napisano 23 lipca 2008 Udostępnij Napisano 23 lipca 2008 Witam Potrzebuje rady, bo jestem zielony w tych wszystkich sprzetach audio... Mam bardzo niski budżet - jakieś 500-600 złotych i chce za to kupić jakis sprzecik 2 satelity i jakis amplituner... Na samym poczatku planowalem kupic te glosniczki komputerowe (generalnie glosniki beda pracowaly z kompem czasem na jakiejs mp3 moze) http://www.allegro.pl/item398530278_hit_lo...thx_gratis.html Ale kumpel powiedzial mi ze lepiej kupic wlasnie jakies satelitki i wzmak... Podzielacie jego zdanie? Po tej rozmowie zaczalem szukac... Stwierdzilem ze glosniczki pewnie kolo 250 a wzmak 300... Dokladam troche z porownaniem do tych komputerowych, wiec mam nadzieje, ze nie pozaluje... Zaraz po rozmowie z kumplem zaczalem szukac i na starcie znalazlem takie glosniczki http://www.allegro.pl/item404525443__tonsi..._satelity_.html nie moglem wyjsc z podziwu jakie one to dobre (i ta cena) Oczywiscie wszystko to zasluga kumpla, bo sam sie nie znam... Zaczalem szperac w necie i strasznie slabo je ludzie oceniaja Dylemat mam Cena w sam raz dla mnie a nie wiem czy rzeczywiscie az tak sa "slabe" Pokoj mam 20 m2... Chce zeby graly dosyc glosno i jakos musi byc bardzo dobra. Slucham glownie hh i muzyki clubowej wiec msza wyrabiac... Jedziemy dalej Zaczalem szukac innych glosnikow i roznie ludzie mowia cos wspominli o Magnatach czy jakos tak... Znalazlem tez cos takiego na allegro: http://www.allegro.pl/item401693273_swietn..._serja_708.html moc jak przy tych "moich: Tonsilach ale nie wiem jak to bedzie z amplitunerem gralo... Generalnie prosze o pomoc w dobraniu tych glosniczkow. Albo ktores z tych ktore wymienilem, albo jeszcze cos innego... W tej chwili ja sam jestem nadal za tymiTonsilami...Teraz amplituner... Bez szalenst... Niestety budzet maly Generalnie cos zeby dobrze zasilalo glosniki z tych "kategorii" ktore wyzej wymienilem... Chyba nie ma co kupowac jakiejs nieznanej firmy, bo to moze byc jakis szajs, nie? Wiec jakies z d