mr-andre Napisano 6 września 2008 Udostępnij Napisano 6 września 2008 WitamJestem w trakcie składania systemu KD na kolumnach KEF iQ7SE, iQ1, iQ6c, PSW2500.Do tego amplituner DENON AVR-2808 + DVD-1940.Problem w tym, że kompletnie nie znam się na kablach.Potrzebuję 2 x 3m główne, 2 x 8m tyły, 3m do subwoofera + coś do połączenia klocków DENON'a.Mają to być w miarę dobre kable za rozsądna pieniądze.Mam na oku kable główne - QED SILVER ANNIVERSARY XTtył - QED MICROsubwoofer - QED PERFORMANCE SUBWOOFER+ QED PERFORMANCE DIGITAL AUDIO (co-ax)Proszę o konstruktywną opinię fachowców, inne propozycje mile widziane.z góry dziękuję i pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fono Master Napisano 6 września 2008 Udostępnij Napisano 6 września 2008 Produkcja tego Qeda odbywa sie chyba w Chinach za jakieś mikroskopijne pieniądze chyba ,bo oferuja go wszyscy Sprzedawcy Kina Domowego,jakaś kolosalna przbitka na tym musi być.A na marginesie to Silver Annniversary XT to całkiem niezły kabel jest. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr-andre Napisano 6 września 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 września 2008 (edytowany) Nie wiem gdzie jest produkowany. Sugerowałem się ceną i opiniami z prasy zachodniej (głównie brytyjskiej)Nawiasem mówiąc sprowadzam to wszystko z Wielkiej Brytanii. Edytowano 6 września 2008 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma potrzeby go cytować... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fono Master Napisano 6 września 2008 Udostępnij Napisano 6 września 2008 No wiesz, opinie w prasie branżowej nie zawsze są "bezinteresowne". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...