Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam

Jestem w trakcie składania systemu KD na kolumnach KEF iQ7SE, iQ1, iQ6c, PSW2500.
Do tego amplituner DENON AVR-2808 + DVD-1940.
Problem w tym, że kompletnie nie znam się na kablach.
Potrzebuję 2 x 3m główne, 2 x 8m tyły, 3m do subwoofera + coś do połączenia klocków DENON'a.
Mają to być w miarę dobre kable za rozsądna pieniądze.

Mam na oku kable
główne - QED SILVER ANNIVERSARY XT
tył - QED MICRO
subwoofer - QED PERFORMANCE SUBWOOFER
+ QED PERFORMANCE DIGITAL AUDIO (co-ax)

Proszę o konstruktywną opinię fachowców, inne propozycje mile widziane.

z góry dziękuję i pozdrawiam

Napisano
Produkcja tego Qeda odbywa sie chyba w Chinach za jakieś mikroskopijne pieniądze chyba ,bo oferuja go wszyscy Sprzedawcy Kina Domowego,
jakaś kolosalna przbitka na tym musi być.
A na marginesie to Silver Annniversary XT to całkiem niezły kabel jest.
Napisano (edytowany)
Nie wiem gdzie jest produkowany. Sugerowałem się ceną i opiniami z prasy zachodniej (głównie brytyjskiej)
Nawiasem mówiąc sprowadzam to wszystko z Wielkiej Brytanii.

Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma potrzeby go cytować...
Napisano
Dlatego jako posiadacz Qed-a piszę ,że warto /Na fronty mam Silver Anniversary bi-wire , na tył i do dialogowego zwykły S.A. do suba też jakiś Qed.
DVD z ampli łaczy Qed coax 75 i dodatkowo jeszcze sześć kabelków RCA Qed Qunex-3 do SACD/.
Napisano
wtrace pare slow od siebie.

od dluzszego juz czasu mieszkam w Angli i napisze szczerze ze w wiekszosci sklepow hi-fi bardzo dobrze sprzedaja sie kabelki QED-a. Osobiscie nigdy nie mialem ich w swoich systemach ale cos musi byc w nich dobrego ze polecaja je tutaj a wybor kabli jest naprawde duzy!!!!

pozdrawiam icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Witam!