szermac Napisano 9 września 2008 Napisano 9 września 2008 Witam, na poczatku zaznacze ze jestem laikiem w temacie "audio". Pytanie brzmi tak:Zastanawiam sie jak bedzie lepiej gralo, czy jak teraz podlaczone mam czy 2 sposobem. Posiadam amplituner 2 kanalowy, pierwotnie mialem podlaczone 2 kolumny lewa i prawa i teraz zakupilem subwoofer i podlaczylem go prosto pod amplituner, lecz wiem ze moge podlaczyc tez kolumny do subwoofera i tylko subwoofer pod amplituner. Zastanawaim sie jak bedzie lepiej, domyslam sie ze jak podlacze tym 2 sposobem to bass bedzie szedl w wiekszosci na woofer a srednie i wysokie tony na kolumny... Prosze o jakas podpowiedz. Dziekuje i pozdrawiam Odpisz, cytując
muzyczny_gość Napisano 9 września 2008 Napisano 9 września 2008 witamy, filtr masz w subie ? Odpisz, cytując
szermac Napisano 9 września 2008 Autor Napisano 9 września 2008 (edytowany) Nie mam pojecia ... rozkrecalem go ale widzialem tylko zwrotnice i 2 glosniki tak mi sie wydajeA moge to jakos sprawdzic ?? dodalem rysunek jesli to cos da jak subwoofer wyglada od tylu Edytowano 10 września 2008 przez RoRo Proszę korzystać z opcji „EDYTUJ” by uzupełnić swoją wypowiedź – zamiast dodawać kolejne posty... Odpisz, cytując
muzyczny_gość Napisano 9 września 2008 Napisano 9 września 2008 generalnie dobra opcja jes zasilanie go z osobnego wzmacniacza.. nie lepiej bylo kupic aktywnego suba ? a jakie masz kolumny i jaki sub ? Odpisz, cytując
szermac Napisano 9 września 2008 Autor Napisano 9 września 2008 (edytowany) powiedzmy ze dostalem subwoofer kolumny fenixy tonsila i sub jamo sw300 Edytowano 10 września 2008 przez RoRo Proszę korzystać z opcji „EDYTUJ” by uzupełnić swoją wypowiedź – zamiast dodawać kolejne posty... Odpisz, cytując